Kreeg paar onbekende straten te horen. ik heel twijfeld... je krijgt er een extra vergoeding bij! ik meteen oke je hebt me overgehaald! ik doe de wijk wel 1 keer!.
Bij het sorteren, kreeg de schrik van me leven, nu weet ik wat er met me andere postwijk is gebeurt.. die hebben ze gewoon helemaal uit elkaar gerukt! had 4 a 5 straten van me vorige wijk. Had de pee er in. was zo mooie wijk en dan doen ze dit.
Half 11 snachts nog bezig geweest met de route.. dit doe ik echt nooit meer!
Bezorgdagje 11-12-2012
Ik had deze keer zo iets van, laat ik me regenbroek maar thuis houden, maar wel me thermo broek & sokken aan en me stevige schoenen. Lekker warm, want het was best koud. had 5 bakken, maar het hadden er gerust 6 kunnen zijn. Kon niet alles meenemen. dus de pakketjes die naar tandpasta roken, die deed ik als laatst! ik was zo blij, geen sneeuw niks! helemaal niks! kom bij me eerste straat niks aan de hand. tweede straat, ziet van schrik dat er 1 brievenbus wederom is opgeblazen.. dan denk ik zo... nou nou leuk iemand anders zijn of haar brievenbus opblazen. en toch krijg ik het niet over me hart om daar iets van post in te doen! inmiddels 3 straten verder. waar vorige week nog 2 opgeblazen brievenbussen waren, waren nu planken voor gedaan, waardoor er niks doorheen kon. ik lichtelijk vloeken, want ik had de poststukken van vrijdag nog. ik had zo iets van, nou die brievenbussen hebben ze wel gemaakt? nee dus. Inmiddels helemaal klaar met me eigen wijk.
Hup naar wijk twee, ook daar had ik 5 bakken van, maar je kon zo zien dat het er eigelijk 6 horen te zijn. Ook hier kon ik niet alles meenemen, dus begon ik andersom vandaag, bij de laatste straat. best wel koud bij het strand, ik moest best wel lachen, want ik kon geen 1 nummer zien. ja nummer 3... dat was het enigste maar van de rest kon ik helemaal niks vinden. ik deed ook niet echt de moeite om te zoeken. andere straten liep ik ook rustig door heen. had er geen zin meer in ook. ik had het idee dat ik nu 3 verschillende invalwijken voor de helft liept. dat is het nadeel als je dan elke wijk hebt gehad in gorinchem en de wijken worden om gegooid. dan herken je sommige momenten nog. maar helaas, google maps moest er aan te past komen om 1 straat te vinden, wat bleek nou, die straat lag aangrensend van de straat waar ik stond. Ook kon ik heel moeilijk de huisnummers vinden, dan liepen oneven en even door elkaar en dan weer net niet. ook waren sommige brievenbussen gewoon zo gesloten dat er gewoon niks meer in kon. Bij de laatste paar straten, die mij dus bekend waren, hoorde ik mensen, goh ben jij er weer? lang geleden! en ik heel zuchtend gezegt van, ja de wijken zijn omgegooid, dus mij die je alleen als het echt nodig is.
ik was zo blij dat ik klaar was. ik was wat minder blij dat ik wel 3 uur deed om in dordrecht te komen