Re: VEEL POST bij Sandd

701
@slagvaardige

dit staat op sandd facebook:.

Voor alle bezorgers van Sandd zit er vandaag een chocoladereep bij de post. Dit is mede mogelijk gemaakt door de Nationale Postcode Loterij.

volgens mij gaan we de komende week kerstkaarten rondbrengen namens sandd/postcodeloterij..
volgens twitter sandd:
Tweets
13 decemberSandd‏@Sanddnieuws
Volgende week in uw brievenbus: de kerstgroet van Sandd en @PostcodeLoterij !

als je sandd facebook of sandd twitter bekijkt weet je wat er te doen valt.
ik denk dat de bode binnenkort gaat verdwijnen..
Laatst gewijzigd door Carla41 op 17 dec 2012, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.

705
@88CE

het 2e postbedrijf van nederland
@slagvaardige..
nou je bedoelt.. de sandd/pcla kerstkaart.

laat die superkleine kerstkaartjes nou aan 88CE over.
anders heeft die geen post de komende dagen. :P
je zal die kleine formaten maar moeten sorteren..

en bezorgen :?
Sterkte 88CE en alle andere postnl-ers!

@elisa
doet je subdepot dan helemaal niets extra,s voor haar bezorgers..

708
Misschien krijgen wij dan ook niet die Kerstkaartjes. We zullen zien. Eind van de middag krijg ik de post. Zo te zien nog geen vertraging. En mijn chauffeur probeert altijd lekker op tijd te zijn. (Y)

Ik kon zowaar op de Facebookpagina van Sandd kijken, ook al heb ik geen Facebook. Leuk dat plaatje van die moeder en die dochter. Het grappige is dat die moeder mijn evenbeeld is. hahaha Oftewel, ze lijkt op mij. :lol: Alleen ik ben natuurlijk veel knapper. :mrgreen: (grapje) (zelfde kleur haar, lengte enz. toet lijkt op die van mij. Jeetje wat eng)

Ik zou ook dat spijkerblousje aan kunnen hebben en we hebben zelfs die eetkamertafel. :lol:

@Elisa, toen ik nog voor Postnl liep, had ik wel eens van die kaartjes in postzegelformaat. Nou die zijn ERG! :o :lol:
Ik heb zoiets van; "Stuur dan geen kaartje!" :mrgreen:

Die bezorgster van Postnl, liep vrijdag EN zaterdagavond nog om half 8 's avonds rond bij ons. Nee, die beneid ik niet op het moment.

709
Sl V:Ai dubbelgangers haha je ziet er leuk uit hoor!! Weetje zeker dat je het niet zelf was mmm???
Ik leek als 2 druppels op Kim Wilde vroegah, dat was soms irritant maar ook vaak leuk.

Ik ben jaloers ...... de Sandd medewerkers krijgen ook een leuk kerstpakket, wij hebben vorig jaar doosje bonbons gehad bleh, lust ik niet.
Jaar daarvoor het zelfde.
Met een kerstkaart erbij.

710
voor vandaag staat er bij mij weinig op de planning maar voor vrijdag weer meer als 500 poststukken ach ik zie het wel komen straks en dan zie ik dan wel weer wat er voor post bij zit kerstkaarten bezorgen lijkt me op zich niet vervelend zolang het maar een beetje normaal formaat is...