Re: VEEL POST bij Sandd

713
Ja inderdaad en dat te bedenken dat mijn bloktijd een paar maanden geleden verschoven is naar een uur later. Tussen kwart over 3 en kwart over 5/half 6 hoort de post nu te komen. Deze chauffeur is heel fijn. Hij wacht niet tot na 3 uur, maar begint gewoon te rijden, zodra hij klaar is.

Zo en nu ga ik sorteren. :mrgreen:

Eta: ik heb net zoals vorig jaar ook weer Kerstkaarten te bezorgen met kerstzegels van Gerto Streekpost. Ik tel er zo iets van 26.

714
valt mee wat er hier tussen zit stapeltje dela en postcodeloterij deelnemers info enveloppen en nog wat bankafschriften en boekjes enzo sorteerde zich gemakkelijk weg.
geen kerstkaarten gezien hier misschien vrijdag?

717
hier ook geen kerstkaarten ja alleen die van sandd ;) en mijn kerstpakketje is inmiddels ook binnen die had ik schijnbaar nog te goed volgens een van de mensen op de vestiging.

had maar 3,5 krat met post en dat komt me eigenlijk heel best uit voor morgen :)

720
die heb ik ook gehad!! hahaha! me vader wilde alles op eisen, maar het vielt vies tegen, hij zegt dan ook nog o dit zijn spulletjes voor onderweg...

trouwens post voor morgen valt mee ik heb in totaal 8 bakken, maar dan verspreid over 2 wijken (Y) en ik probeer morgen toch wel een berichtje bij me bloggie achter te laten, me vriend heeft namelijk geen internet :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!