bezorgdagje 21-12-12
zo 8 uur, laat ik maar eens beginnen. was binnen 1 uur klaar en dat met 3 bakken. ik zeg wauw!! maar toch, geestelijk was ik ook niet 100% wakker en wist ik niet zo goed wat ik deed. inmiddels had me leidinggevende een e-mail gestuurt. die zei dat ik maar echt naar 1 adres hoefde te kijken. de groene amsterdammer. kreeg tevens de vraag hoelang ik de tijd hebt voor een invalwijk. en als ik hem wilt of ik hem dan tot in de eerste week van januari kon lopen.
mijn reactie daarop was.
Ik ben altijd beschikbaar voor 1 invalwijk. Voor hoelang het ook nodig is! Dus van mij krijg je een grote JA op je vraag!
inmiddels was ik klaar met me postwijk. het geniale aan me wijk is het ziekenhuis, sta je voor de deur, moet je op de intercom knop drukken. een man drukt er op, hoor je inneens *wie is daar?* de man *de postbode!* ik schoot in de lach, de man, tja dat zinnetje was het enigste waar ik aan dacht!
inmiddels was ik weer thuis en ik doe maar 4 bakken met post in me tas, ervaring is me bij dat een te zware tas dus nooit blijft staan tegen een lantaarnpaal! dus ik doe lekker me wijk, helaas kon ik bepaalde dingen dus niet bezorgen, dan was te brievenbus te smal of juist geblokkeerd. en het enigste waar ik nog heellang aan terug gaat denken. ik had 2 belastingpoststukken en van de sligro. ik zocht dus nr 25. ik zie dat er iemand thuis is. ik bel aan. ik zie een vrouw. ik zeg zo van *goeie morgen, ik had een kleine vraag, ik zoek nr 25, is dit nummer 25? die vrouw, ja dit is nummer 25! ik zo oke mooi aub. die vrouw kijkt me aan en doet de deur dicht. ik denk dat die vrouw echt dacht van, welke idioot hebben ze nou weer losgelaten in deze wijk? welke postbezorger geeft nou de belastingdienst personelijk aan een bewoner, tja ik dus!! ik was vandaag niet zo eenzaam, ik had de regio post om me heen vliegen, ze keekt erg vriendelijk maar niet heus!!! en ik had een folderbezorger die met een tas van reli group rond reed, dus ik automatich hey hoii geroepen. die man liep de zelfde route. en zei inneens van, wat bezorg jij dan??? ik keek naar me hand, had een hoopje belastingdienst en afschriften in me handen, ik nuchter, ik bezorg de post... ohhhh de post!! aha leuk. zat die jongen aan te kijken. En dacht, hopelijk zijn ze allemaal zo dom om te zien dat ik post in me handen hebt. ook kreeg ik de opmerking van, goh wat ben je vroeg. daarop antwoorden ik van, ja he? ik had zo iets van mijn god als ik te laat bent dan zeggen goh ben je laat en te vroeg ik weer ben je vroeg!!! moet ik soms smiddags komen??? dan zeggen ze vast Goh ben je optijd! ze zien me denk tegelijk komen met de postNLers?
ook heb ik een steuntje in me rug gekregen van me nieuwe baas, ze is blij met me en wauw dat er meer waren zoals ik

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!