Re: Waarin geloof jij? [religie]
13Gosjepietje, weer wat nieuws. Ik geloof dat je beter een pilletje kan nemen.
14En nee, een postbezorgersforum is niet de plek om over religie te praten.
15Als het waar is dat er een hemel en hel is zou ik dat niet zo snel zeggen.slagvaardige schreef:En nee, een postbezorgersforum is niet de plek om over religie te praten.
16de personen die onzalige dingen doet die belanden in de hel. de personen die zich gewoon zalig houden gaan naar de hemel.
trouwens een hel bestaat niet. God behandeld mensen zoals ieder ander ongeacht wie het is en wat die persoon gedaan heeft. de hel is hoogstens een bijgeloof die je voor de kiezen krijgt bij een doop of communie. Je ziet vaak dat mensen die is onzaligs doet waarmee die mensen gedood heeft zelfs tot inkeer komen als ze zelf de dood onder ogen hebben gehad.
trouwens een hel bestaat niet. God behandeld mensen zoals ieder ander ongeacht wie het is en wat die persoon gedaan heeft. de hel is hoogstens een bijgeloof die je voor de kiezen krijgt bij een doop of communie. Je ziet vaak dat mensen die is onzaligs doet waarmee die mensen gedood heeft zelfs tot inkeer komen als ze zelf de dood onder ogen hebben gehad.

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

17Ik ben eerlijk gezegd wel bang voor de hel. Moet er niet aan denken voor altijd in een vuur te moeten rondlopen, naast dat het super pijnlijk is kan het ook nog voor eeuwig zijn of voor een tijdsperk....Dat is niet helemaal duidelijk. Jezus zelf sprak wel overigens over de hel.
18jij kijkt te veel tv. misschien keek je te veel naar charmed of buffy the vampireslayer
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

19@slagvaardige
"Ik geloof in de post"
slagvaardige , ik vrees dat onze har nu door koorts bevangen lijkt
help... waar is fred?
"Ik geloof in de post"

slagvaardige , ik vrees dat onze har nu door koorts bevangen lijkt

help... waar is fred?