Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

62
Hihi @denieuwe: herkenbaar :-). OF mensen die ik aan het eind van mijn tweede wijk wonen mij aan het begin van mijn eerste wijk tegenkomen en inderdaad vragen:"heb je post voor mij.

Even wat anders: ik maak vaak een sanitaire stop in een soort buurthuis. Er zijn daar vaak wat oudere mannen aan het biljarten en als ik kom, zien ze me altijd richting toilet lopen (nadat ik aan het personeel heb gevraagd of het mag). Van de week liep ik naar binnen met een pakje dat niet door de brievenbus paste en liep richting bar om het pakje aan het personeel te overhandigen. Zegt één van die mannen: "Je loopt de verkeerde kant op, het toilet is daar, hoor."

66
Vandaag weer folders-dag en daarnaast ook (voor mijn wijken dan) een zooitje post. Op een gegeven moment loop ik de laatste straat van mijn eerste wijk in en zegt iemand: "Kom je de honderd-duizend brengen". Ik zeg (het ging om een klant waar ik een goed contact mee heb):"Niet verder vertellen, maar die heb ik achterover gedrukt." Op dat moment zag ik op de GAMMA-folder het woord "extraatje" staan en zei: " Ik heb wel iets bij me waar "extraatje" op staat." De vouw begint te stralen en zegt:" Dat vind ik nu leuk."

70
Dinsdag heb ik ook in Sanddpolo bezorgd. Inderdaad een heerlijk weertje. Laten we a.s. vrijdag ook zulk lekker weer hebben. Dan heb ik maar 396 poststukken. Tenminste tot nu toe. Gicopost moet nog komen. Normaliter komen die op donderdag. Maar nu is het Hemelvaartdag. Misschien komen ze dan toch want ze weten, dat als ze de post deze week nog bezorgd willen hebben, ze het voor donderdagavond moeten afgeven of in mijn brievenbus moeten leggen. Ik kijk dus morgen tegen half 10 toch maar in mijn brievenbus. Maar bezorg ze vrijdag met liefst een stralend zonnetje.