Re: blogje har099bezorgster!

521
ja dat vond ik ook. maargoed moest me per e-mail melden als ik toch nog een fout tegen kwam van de macro of staatsloterij. en er waren geen chauffeurs op dat moment in de buurt, en ze vonden het niet handig dat een andere bezorger het poststukje ging halen. er valt ook zoveel te stelen in me achtertuin.. misschien net 1 steen of 1 lege postbak.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

523
och ik zie het hele probleem niet. maak mij niet uit of ik nou voor 1 lullige poststuk niet wordt betaald. ik doe al zoveel voor ze, waarom zou ik dit dan niet ff vrijwillig willen doen. ze zien me al aankomen... dan vragen ze meteen niks meer aan me.

528
har is een beetje moe :lol: sorry slagvaardige! ik ga weer proberen me verhaaltjes te doen. de laatste tijd is er niet veel te beleven in me wijk. al moet ik zeggen dat ik het vandaag niet echt grappig vond met die 3 uur vertraging van de post en dan nog eens de schrik van me leven te krijgen als ik inneens 8 bakken hebt. :lol:

529
Hier ook vertraging en veel post. Zou dat landelijk zijn en zou het ergens bij Sandd zitten dat er zoveel vertraging was. Heb nog niet in de bakken gekeken. Het kwam veel te laat in de avond en er was teveel. Dus ik ga zometeen als de kinderen naar school zijn sorteren en daarna meteen wegbrengen.

530
@slagvaardige

je bent er vroeg bij :P
veel post om te sorteren.. he slagvaardige.. ik had 16 kratten .
bezorgen gaat vlot hoor. veel post per huis dus je stapel is snel kleiner.

ik ga zo aan mijn 3e rondje bezorgen beginnen.
vertraging viel hier mee. een uurtje later dan normaal maar wel binnen de blokuren.

@har
Gelukkig har je bent er nog! is je boek al naar de drukker :?: