9 april 2013
Nabestaanden moeten niet langer onnodig geconfronteerd worden met aan hun verloren dierbare geadresseerde post van loterijen en goede doelen. VVD Kamerlid Pieter Litjens heeft dat vanavond voorgesteld in de Tweede Kamer. Coalitiegenoot PvdA staat achter het idee van Litjens.
Lees verder
Re: Geen post meer voor nabestaanden
2Elisa zou zeggen: We lezen allemaal de krant dus je hoeft het niet te plaatsen. Goeie argument of niet?! Generaliseren is ook een vak.
Maar het is een goede zaak dat dit probleem eens aan de kaak wordt gesteld.
Maar het is een goede zaak dat dit probleem eens aan de kaak wordt gesteld.
3Gewoon per email overlijden doorgeven en als er dan 3 maanden later weer
een hartstichting o.i.d. in de bus komt..
nog een email sturen met daarin : mijn .... is Nog steeds overleden Gaarne Geen Post meer naar bovenstaand adres.
moet je dan eens opletten hoe snel het dan wel, Met verontschuldigingen uit een adressenbestand wordt gehaald.
een hartstichting o.i.d. in de bus komt..
nog een email sturen met daarin : mijn .... is Nog steeds overleden Gaarne Geen Post meer naar bovenstaand adres.
moet je dan eens opletten hoe snel het dan wel, Met verontschuldigingen uit een adressenbestand wordt gehaald.
4De nabestaanden moeten gewoon op de enveloppen zetten: retour afzender, heer/mevrouw......is overleden. Op dit adres woont niemand meer of op dit adres woont alleen nog mevr.......Dat helpt vast op den duur.
5V en O je kunt ook de link plaatsen ipv van die irritanten lappen tekst van je.
Of je nu wel of geen krant leest nieuws komt altijd wel binnen.
Of je nu wel of geen krant leest nieuws komt altijd wel binnen.
6volgens mij is het met die loterijen toch ook zo, dat ze een speciaal telefoonnummer hebben waar aan je ken doorgeven dat de betreffende bewoner overleden is, en dat je wenst geen post meer te ontvangen?
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

7Of op de enveloppe schrijven: de heer Klaver is verhuisd naar de Hemel... 

ex Sandd Postbezorgster
8postgirl schreef:Of op de enveloppe schrijven: de heer Klaver is verhuisd naar de Hemel...

Nou je zou maar naar zo*n klantenserver bellen.
*goeie morgen u spreekt me de klantenserver van De Nationale Postcodeloterij, waarmee ken ik u van dienst zijn?*
Klant: *goeie morgen, ik wil graag een adres verwijzing doorgeven*
Klantenserver *dat kan*
Vragen lijst gehad van persoonlijke gegevens
Klantenserver *oké, de betreffende deelnemer woonde op de Blabla straat 17, waar wilt u het adres naar wijzigen?*
Klant: *Het adres mag gewijzigd worden naar De Hemel*
Klantenserver *oké, en wat is het postcode?*
Klant * geen idee, daarvoor moet u echt bij de betreffende deelnemer zijn, die weet het denk ik veel beter dan ik, maar helaas als hij het beter wist, dan had die die ene lot heus mogen opzeggen en mogen doorgegeven dat die geen post meer wenst te ontvangen, aangezien hij dat niet ken, dacht ik goh laat ik hem helpen.*
Klantenserver *doodse stilte*
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

9Simpel
Dhr. Klaver
Godsstraat 1
0000 AA de Hemel

Dhr. Klaver
Godsstraat 1
0000 AA de Hemel

ex Sandd Postbezorgster