Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

71
Even een vraag voor de SANDD'ers: ik lees dat jullie in SANDD-polo bezorgen. Nu heb ik bij mij in de buurt en ook in de wijken waar ik werk alleen maar SANDD'ers in hun eigen kleding de post zien bezorgen: krijgen alle SANDD'ers een polo/bedrijfskleding of is dit nog niet landelijk ingevoerd? (gewoon ff nieuwsgierig :oops: )

73
@sunbow

Polo is gratis aan te vragen als je rechtstreeks voor sandd werkt. ik bezit er meerdere.
Sandd pak: Jas, fleecevest en broek is te bestellen. kosten 40 euro waarvan je er 20 vergoed krijgt.
jas en fleecevest voldoen goed. broek gebruik ik nooit.

kleding krijgen.. nee sunbow dat is tot nu toe nog voorbehouden aan postnl. zelfs schoenenbonnen toch?

@slagvaardige
het zou het mooiste zijn slagvaardige als ieder dezelfde kleding droeg tijdens het postlopen.
maar ik vrees de zomermaanden met bezorgers op slippers, in bermuda... of in topjes e.d.
beetje fatsoenlijke kleden vind ik wel een vereiste tijdens het postlopen. :D

77
Vanochtend rustig begonnen met het bezorgen.
Met dit mooie weer zijn veel mensen buiten dus af en toe een praatje moet ook kunnen.
Kom ook voor het eerst een collega bezorgster tegen die net klaar was met haar wijk.
Ga weer verder met bezorgen en zie een kerel aan de overkant hard op de ruiten bonzen om binnen gelaten te worden.
Nu had ik gezien dat de bewoonster net aan de wandel ging met haar rollator dus die kerel kan bonzen wat hij wil maar er is gewoon niemand thuis.
Hij maakt zo herrie dat ik naar hem opkijk, dit had ik beter niet kunnen doen want hij begint mij toch vreselijk uit te schelden.
Ik ben een vuil k..t wijf en ik moet weg want ik heb geen vergunning om in zijn straat te lopen.
Nu blijf ik rustig en bezorg rustig door terwijl hij mij maar blijft uitmaken voor k..t wijf.
Wat was die vent opgefokt en onder invloed volgens mij.
En mijn collega bezorgster woont nog naast die familie ook.
Als ik vrijdag hem weer tref dan zal ik het wel moeten melden
Al ruim 3 jaar bezorg ik in deze buurt zonder problemen en dat moet het ook blijven vind ik.

78
Niets vermoedend ben ik op de foto gezet. Door of voor het AD . Gisteren stond de foto in de krant. Heel duidelijk in beeld, de mensen waar het omging. zij liepen door de wijk om te kijken of de daar gevestigde coffeeshops ver genoeg van de scholen lagen. Rechts voor loop ik. Vandaag kreeg ik deze foto van een man, verkoper van Perzische tapijten.