.
![Thumbs (Y)](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
Als jullie ze net zo goed bezorgen als de bonnen voor die droomboeken zou ik geen al te hooggespannen verwachtingen koesteren.slagvaardige schreef:Indeed!Carla41 schreef:@Doro
Mischien komen de volgende bladen dan naar Sandd , kunnen ze op de bezorgkosten nog wat kosten besparen..
zolang slagvaardige haar duckie maar krijgt.
![]()
Laat de bladen maar naar Sandd komen. Wij bezorgen ze correct en voor een zeer voordelige prijs. Sandd zou hier eens achterheen moeten gaan om wat orders binnen te halen van bladen die niet stoppen. No offence @Postnl.
Op de talloze klachten die ik in mijn omgeving hoor, en heb gelezen op @Sandd_Webcare (Twitter) van mensen die die bon nooit ontvangen hebben. Ik heb zelf ook nooit de bon ontvangen, en m'n ouders (wonen 1 km verderop) ook niet.Carla41 schreef:@Newman
waar doel je op Newman?
Uiteraard is dat jammer, vooral als de Sanddbezorgers hier ter stede er zo'n rotzooi van maken. Goedkoop is duurkoop.Carla41 schreef:@newman
dat de bezorgorder aan Sandd is gegund en niet aan Postnl
tja, dat vind jij natuurlijk jammer. dat begrijp ik wel.
De bon is nog steeds te downloaden.. wel voor 1 october bij je plaatselijke boekhandel inwisselen.
En nu graag in een begrijpelijke zin met alle leestekens op de juiste plek............Carla41 schreef:@Newman
het is nog niet eens 1 sanddbezorger bij mij en mijn ouders , maar je gaat in de overdrive..
"Sanddbezorgers hier ter stede er zo'n rotzooi van maken".!
Bij de PCL sta ik wel in het bestand, die bestoken me met post, dus daar kan het probleem niet liggen.Doro schreef:@Newman,
De bonnen voor het droomboek waren niet h.a.h. geadresseerd.
Er is een adressenbestand van de P.C.L gebruikt.
Ook ik ging ervan uit dat ieder adres een bon zou krijgen.
Dat mensen klagen ligt dus niet alleen aan veronderstelde slechte bezorging door Sandd.
Ook zijn er veel te weinig boeken verspreid, veel mensen kwamen voor niks naar de winkel.
Terug naar “Opmerkingen & Klachten”