Als het in mijn vaste wijk was kom ik er wel achter wat er daar aan de hand is.
Vaak doen mensen een briefje bij de bel omdat ze niet willen dat pakketjes bij hun buren worden afgegeven.
Arme bezorger, zou hij al besmet zijn?

Ja, dat herken ik. Mensen die menen dat wanneer je post bezorgt ook meteen overal de weg weet, weet waar ze mogen parkeren (heb geeneens een auto) en vooral: het VVV-kantoor weten te vinden. Of een restaurant of iets dergelijks.denieuwe schreef:Pfff, stond er soms INFORMATIE op mijn rug vandaag? Wel tien mensen die iets moesten vragen. Meest tijdrovend was wel een mevrouw van de thuiszorg die haar auto niet meer terug kon vinden. Ik zei: geef uw mobiele nummer maar, ik bel wel even als ik hem tegenkom. En ja hoor, paar straten verderop, daar stond ie. Maar mevrouw bleek intussen alweer een kwartier totaal de verkeerde kant op gelopen, tja, ik had toch weinig post vandaag... ben haar maar gaan halen
Bij Sandd heb je toch ook een tijdslimiet? Of ga je me nu vertellen dat je er zo lang over mag doen als je zelf wilt en dat dan ook nog allemaal uitbetaald krijgt?Carla41 schreef:@denieuwe
bij sandd werk je gelukkig niet met een vooraf bepaalde tijdslimiet van 1. 23 minuten voor je wijk o.i.d.
waardoor je al lopende beseft.. oh ik ben nu weer 10 minuten buiten de betaalde looptijd moet /zal ik het
indienen/ oranje kaart invullen of neem ik het voor lief...
Volgens mij hadden we het over een tijdslimiet in de zin van het aantal uren wat je uitbetaald krijgt.ejtnaaD66 schreef:Bij Sandd heb je van 8.00 tot 18.00 om te bezorgen.
Precies, genoeg tijd voor de sociale babbelCarla41 schreef: @ejtnaaD66
klopt ook![]()
we worden er bij Sandd gewoon minder gestrest van.
al loopt niemand er 10 uur over want dan is het echt vrijwilligerswerk