TNT doet maar...dan hebben wij als Sanddbezorgers meer verdiensten, door meer poststukken erbij!

Gaan jullie ook kerstkaarten bezorgen, dan? En in welke blauwe brievenbus kan ik ze dan deponeren?anne schreef:ik zet het hier maar weer bij:
Alweer een staking in aantocht bij TNT in de postbezorging.Vanavond in het nieuws dat volgende week, vanaf dinsdagavond de staking ingaat, tot vrijdagavond. Daar ben je mooi klaar mee. Mooi vooruitzicht met de kerstpost, die eraan moet komen via TNT...
Krijgen wij van Sandd het weer drukker, want dan komt er alweer TNT post bij ons omdat de klanten toch willen dat hun post bezorgd wordt.
Tja, is alleen tijdens de kerst een optie. Normaal is er zo weinig post uit buslichting, dat TNT het niet echt zal merken.Newman schreef:(...)
Maar even serieus: Als TNT-er heb ik toch een dubbel gevoel bij de staking. Er worden nu veel klanten gedupeerd, en die kunnen er ook niets aan doen. Ik had liever gezien dat we bijv. de stempelmachines zouden uitzetten en niet meer letten op ongefrankeerde post, zodat mensen gewoon een tijdje gratis post kunnen verzenden. Publieksvriendelijk, en toch raak je de TNT in de portemonnee.
Ja, maar ik hoorde al dat veel boze BVPP-ers naar de Abvakabo zijn overgestapt. Als je dan belooft minstens een jaar lid te blijven krijg je alsnog een uitkering uit de stakingskas (die uiteraard wordt teruggevorderd als je binnen een jaar opzegt).Jesse schreef:Tja, is alleen tijdens de kerst een optie. Normaal is er zo weinig post uit buslichting, dat TNT het niet echt zal merken.Newman schreef:(...)
Maar even serieus: Als TNT-er heb ik toch een dubbel gevoel bij de staking. Er worden nu veel klanten gedupeerd, en die kunnen er ook niets aan doen. Ik had liever gezien dat we bijv. de stempelmachines zouden uitzetten en niet meer letten op ongefrankeerde post, zodat mensen gewoon een tijdje gratis post kunnen verzenden. Publieksvriendelijk, en toch raak je de TNT in de portemonnee.
Overigens doet de BVPP niet mee aan de staking, waardoor een redelijk groot aantal mensen gedwongen wordt te werken (je mag natuurlijk wel, maar je krijgt dan niks uit de stakingskas). Wellicht valt het een en ander dus nog wel mee.
postbode21 schreef:@anne
betekent dat je die weekbladen voortaan altijd 3 dagen eerder kunt krijgen...
als ze al bij tnt in huis zijn, waarom worden ze dan pas 3 dagen later bezorgd?
geef de namen van deze weekbladen door aan Sandd, kunnen wij ze voortaan gewoon
structureel op dinsdag bezorgen.