gelukkig is het droog vandaag

ach elisa ook deze dag gaat gewoon weer voorbij

Gingen die wegwerkers jou wel helpen met je post op te rapen?elisa schreef:Vandaag hilarisch gewoon, valt mijn fiets pal voor de weg werkers om, de bundel net losgemaakt in mn mand dus alles over straat .....voor hun neus. Kun je alles weer op rij leggen en net een grote straat natuurlijk .......even later doe ik padoes de verkeerde nr s in de verkeerde brieven bussen, tsja van die dagen.
Ja, ik had ook tientallen van zulke pakketjes: de hommel van Sandd had z'n postcodeloterijdoosjes overal half in de brievenbus geklemd. Kun je overal, met een bundel post in je ene hand, met je vrije hand het pakketje uit de bus wurmen, de eigen post erin doen, en vervolgens het pakketje weer terugsteken. Ik denk erover om bij Sandd een klacht in te dienen, maar kan op hun website nergens vinden hoe je hun klachtenafdeling (als ze die al hebben) kunt bereiken. Prutsbedrijf.postgirl schreef:Toen ik post bij bepaalde adres in de brievenbus wilde doen, zag ik dat er een pakketje in zat en die blokkeerde de gleuf en het pakketje was stukgeduwd. Dus ik kon er niks bij doen. Dan denk ik: 'kon die kl^^thommel niet ff aanbellen en pakketje afgeven of desnoods later terugkomen?
Inderdaad, zo zag mijn middag er ook uit. Zo houden de concurrenten elkaar mooi van, eh... op de staatike schreef:Kun je overal, met een bundel post in je ene hand, met je vrije hand het pakketje uit de bus wurmen, de eigen post erin doen, en vervolgens het pakketje weer terugsteken.postgirl schreef:Toen ik post bij bepaalde adres in de brievenbus wilde doen, zag ik dat er een pakketje in zat en die blokkeerde de gleuf en het pakketje was stukgeduwd. Dus ik kon er niks bij doen. Dan denk ik: 'kon die kl^^thommel niet ff aanbellen en pakketje afgeven of desnoods later terugkomen?
Ik heb geen probleem met Sandd bezorgers in het algemeen, wel met degene in m'n postwijk; zo'n concullega bezorgt je hoe dan ook een hoop extra werk.slagvaardige schreef:Ach, Ike zit gewoon weer een aanleiding om op Sandd bezorgers te mopperen. Hij lijkt zo'n bezorger of misschien ex-postbode te zijn, die een hekel heeft aan concurrentie. Omdat zijn bezorger er met de pet naar gooit, gooien in zijn ogen alle bezorgers er met de pet naar. Deze suggestie wordt in ieder geval wel gewekt. Zeker de laatste tijd. Kan aan zijn niet zo goede bezorger liggen.
Bedankt voor deze informatie, ik had inderdaad de kleine lettertjes bovenaan de Sandd pagina over het hoofd gezien.Dus Ike, als je gewoon op de Sandd.nl site kijkt, zie je bovenaan al een telefoonnummer staan. Je kunt ook nog op 'contact' klikken. Klachten kunnen via de klantenservice gemeld worden. Hoe Sandd te bereiken is, kan zelfs een kind uit groep 3 lezen. Even iets verder kijken dan je neus lang is.![]()
Ook kun je nog naar Klacht.nl gaan en dan neemt Sandd ook contact op. Bovendien heeft Sandd ook nog een Facebook pagina, waar je naar toe kunt gaan.
Er zijn dus legio mogelijkheden.
Ik ben zelf Sandd bezorgster en ik was die dag ook bezig om PCL agenda's (postcodeloterijdoosjes zoals je noemt) te bezorgen naast mijn regulier post. Die pakketje die brievenbus blokkeerde kwam van een andere bedrijf...ike schreef:Ja, ik had ook tientallen van zulke pakketjes: de hommel van Sandd had z'n postcodeloterijdoosjes overal half in de brievenbus geklemd. Kun je overal, met een bundel post in je ene hand, met je vrije hand het pakketje uit de bus wurmen, de eigen post erin doen, en vervolgens het pakketje weer terugsteken. Ik denk erover om bij Sandd een klacht in te dienen, maar kan op hun website nergens vinden hoe je hun klachtenafdeling (als ze die al hebben) kunt bereiken. Prutsbedrijf.