Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

563
Toevallig gisteren naar de Duitse Aldi en Lidl geweest en ja hoor geslaagd!
Heel voordelig je thee, fruit, badspullen en een leuke chinobroek. Alcohol niet deze keer maar dat haal ik ook alleen in Duitsland. Ik ben echt gek zeg maar fan van deze winkels.

Vandaag was het uitzonderlijk heerlijk weer, wow, heb echt genoten en bijna hah SVB brieven maar whatever met dit weer is alles een makkie.
De nare vent had ook post vandaag maar ik heb m niet gezien. Hij had zn auto zo pal op zn voordeur staan dat je amper bij de brievenbus kon, rare eikel denk ik dan.
Dus ik druk zn post half door de gleuf t is wel goed.
Een aardige dame uit het bejaardenflat wil me koffie aanbieden maar ook met een soort vraag van, snapt u iets van de belastingen? Dus kan ik ws helpen maar ik heb bedankt want dit is niet ons werk.
Ben ook laat begonnen met alle profijt van de heerlijke zon uiteraard. Ga ik vaker doen! Ik hoef niet onder schooltijden te rennen dus hoe heerlijk.
dadelijk ga ik nog lekker aan de wandel even ervan profiteren.

564
7 jan

Zo wat had ik mazzel, bijna klaar teon de regen kwam. Ik werd al gewaarschuwt door een collega onderweg dat er Heel Veel Regen zou komen.
Bah en met die harde wind nee daar had ik geen zin in dus hup door als een speer.
We hadden bijna hah waterschap belasing pff ook dat nog. En de rest uiteraard Ik vraag me echt af die Klingels wat moeten mensen daar toch mee? Zo vaak zitten ze erbij al jaren hoor.
Loterijen ook die houden nooit op vandaag ook een berg erbij. En een vrouwtje in de schrik dat ze steeds post krijgt met een Roemeense (?) naam op haar adres. Holadijee voer voor Wilders dit.
Wel beetje verdacht allemaal. T mens was goed bij gelukkig en ik nam de post mee voor retour.
De rare knar had weer zn autos zo staan dat ik er amper langskon dusa ik twijfelde om post retour te doen , ik hou niet van treiteren en de volgende keer gaat de post retour nu leg ik het half in zn brievenbus, doe er geen moeite voor doeiiii.

Nu achter een rosebiertje jawohl uit Duitsland, zit ik te genieten en ga lekker onderuit haaaa weekend!

565
elisa schreef: De rare knar had weer zn autos zo staan dat ik er amper langskon dusa ik twijfelde om post retour te doen , ik hou niet van treiteren en de volgende keer gaat de post retour nu leg ik het half in zn brievenbus, doe er geen moeite voor doeiiii.
Je houdt niet van treiteren, maar je doet wel de post half in de brievenbus om te treiteren?

568
elisa schreef:Ike jij maakte niet mee wat ik meemaakte met deze rare knar, politie moest daar toen bij komen lees die blog eerst eens voor je hier wat zegt.
Ik heb gelezen wat je hebt meegemaakt, en juist daarom lijkt het me erg onverstandig om
de zaak te laten escaleren, volgens mij kun je beter professioneel blijven en je werk normaal doen.
Pesten is voor pubers.