Nou Mystic, dat zou ik zeker doen. Met je coordinator naar de beschuldigster gaan en het samen uitpraten. Het is wel een heel vervelend begin hoor.
@Carla, heeft niets met fantasie te maken, maar de feitjes bij elkaar optellen. Hier klopt iets niet aan het verhaal van die mevrouw.
Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?
312Zal het sowieso aanvechten hoe dan ook.
M'n eigen coördinator bij posted heeft mij vandaag gebeld omdat mevrouw claimt mij te zien dat ik heb gepakt en daarna achter mij aankwam. Dus er zijn 2 kanten van verhaal waardoor ze zei je bent ontslagen. Aparte situatie maar ik ga het gegarandeerd winnen
Mevrouw heeft wel tegen mij gezegt dat ze 'm weer gevonden had voor haar deur, maar ik denk dat ze dat niet gemeld heeft en het daarbij gelaten heeft.
Thanks for the support allemaal
M'n eigen coördinator bij posted heeft mij vandaag gebeld omdat mevrouw claimt mij te zien dat ik heb gepakt en daarna achter mij aankwam. Dus er zijn 2 kanten van verhaal waardoor ze zei je bent ontslagen. Aparte situatie maar ik ga het gegarandeerd winnen

Mevrouw heeft wel tegen mij gezegt dat ze 'm weer gevonden had voor haar deur, maar ik denk dat ze dat niet gemeld heeft en het daarbij gelaten heeft.
Thanks for the support allemaal

313@Mystic,
ik hoop dat dit verhaal voor jou tot een goed einde komt. Zeker tegen ingaan want ontslag wegens diefstal is niet niets en kan voor altijd tegen je gaan werken.
Ik zie dat het je 2e bezorging was dan zit je in je proeftijd en kunnen ze je contract in die tijd beëindigen, volgens mij zonder opgaaf van redenen.
Succes en laat je niet gek maken.
@slagvaardige,
ik vind dat je en punt hebt. Het hele verhaal is niet logisch.
ik hoop dat dit verhaal voor jou tot een goed einde komt. Zeker tegen ingaan want ontslag wegens diefstal is niet niets en kan voor altijd tegen je gaan werken.
Ik zie dat het je 2e bezorging was dan zit je in je proeftijd en kunnen ze je contract in die tijd beëindigen, volgens mij zonder opgaaf van redenen.
Succes en laat je niet gek maken.
@slagvaardige,
ik vind dat je en punt hebt. Het hele verhaal is niet logisch.
314@kleermakertje
Hoop het ook dat dit goed gaat eindigen
Bedankt en mij maken ze niet gek voor zoiets onnozel
En vanmiddag zei een vriend jaa zeker door je bruine huidskleur dat ze zoiets dacht
*complete onzin*
Kan er gelukkig nog wel om lachen
Atjoww
Hoop het ook dat dit goed gaat eindigen

Bedankt en mij maken ze niet gek voor zoiets onnozel
En vanmiddag zei een vriend jaa zeker door je bruine huidskleur dat ze zoiets dacht

Kan er gelukkig nog wel om lachen
Atjoww

315En nou contact opnemen met Apeldoorn als je coördinator je niet gaat helpen..
ex Sandd Postbezorgster
316Heb ze net gebeld & hele situatie uitgelegdpostgirl schreef:En nou contact opnemen met Apeldoorn als je coördinator je niet gaat helpen..
ze bellen me weer terug als ze meer weten
317Wat een nare manier om te beginnen zeg. Sterkte!
Gelukkig heb ik alleen nog iemand achter me aan gehad om te zeggen dat ik iets verkeerd had bezorgd wat zij terug kwam geven.
Gelukkig heb ik alleen nog iemand achter me aan gehad om te zeggen dat ik iets verkeerd had bezorgd wat zij terug kwam geven.
318@RedSquirrel
Was dat maar bij mij zo
, maar hoop dat de onderaannemer me weer aanneemt 
Sandd personeelszaken is nu bezig met uitzoeken.
Was dat maar bij mij zo

319Het zou me niet verbazen als de vrouw die klaagde, ook vaak ruzie heeft met buren.mysticdubz schreef:@RedSquirrel
Was dat maar bij mij zo, maar hoop dat de onderaannemer me weer aanneemt
320@Mysticdubz, weet je wat je ook eigenlijk zou moeten doen? Aangifte doen tegen deze mevrouw. Zij heeft je namelijk valselijk beschuldigd van diefstal en jij bent daardoor je baan kwijt geraakt. Zij wist best dat jij het niet gedaan hebt.
Je zult even naar een rechts- of wetswinkel moeten gaan (is gratis) en horen welke stappen je tegen deze mevrouw kunt ondernemen. Ook al krijg je je baan terug, dan nog doen, want de volgende keer doet ze zoiets bij een ander. Het kan best een geval van discriminatie zijn, maar dat kun je niet bewijzen. Je kunt echter wel smaad bewijzen. Laster alleen als ze je zwart heeft gemaakt bij anderen. Maar volgens mij is smaad te bewijzen. En anders weten ze het wel bij de wetswinkel. Het is gratis, het kost je niets.
Je start dan een civiele procedure. Ik denk dat je bij de politie aangifte moet doen. Maar dat hoor je dan wel bij de rechtswinkel. Volgens mij doen zij dan alles voor jou verder.
Als je denkt, dit helpt toch niet.. Niet denken. Dit helpt wel! Echt waar! Dit ga je winnen en zij zal de rechtbank een x bedrag (ik geloof 500 Euro minimaal) moeten betalen en daar krijg jij dan een schadevergoeding van. Maar... daar gaat het niet om.
Zij heeft niet het recht jou zo te beschuldigen dat je ontslagen wordt.
Ik zou zeggen; ga ervoor! Laat je niet kisten.
Wij staan achter je! Hoe dan ook!
Je zult even naar een rechts- of wetswinkel moeten gaan (is gratis) en horen welke stappen je tegen deze mevrouw kunt ondernemen. Ook al krijg je je baan terug, dan nog doen, want de volgende keer doet ze zoiets bij een ander. Het kan best een geval van discriminatie zijn, maar dat kun je niet bewijzen. Je kunt echter wel smaad bewijzen. Laster alleen als ze je zwart heeft gemaakt bij anderen. Maar volgens mij is smaad te bewijzen. En anders weten ze het wel bij de wetswinkel. Het is gratis, het kost je niets.
Je start dan een civiele procedure. Ik denk dat je bij de politie aangifte moet doen. Maar dat hoor je dan wel bij de rechtswinkel. Volgens mij doen zij dan alles voor jou verder.
Als je denkt, dit helpt toch niet.. Niet denken. Dit helpt wel! Echt waar! Dit ga je winnen en zij zal de rechtbank een x bedrag (ik geloof 500 Euro minimaal) moeten betalen en daar krijg jij dan een schadevergoeding van. Maar... daar gaat het niet om.
Zij heeft niet het recht jou zo te beschuldigen dat je ontslagen wordt.
Ik zou zeggen; ga ervoor! Laat je niet kisten.
Wij staan achter je! Hoe dan ook!