Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

61
Ik had er er gisteren al op willen zetten, maar dan nu.

Gisterochtend op mijn postronde, was ik net klaar met met een straat, toen er een mevrouw naar mij toe kwam, of ik toch even de zonsverduistering wilde zien, want ze had zo'n speciaal brilletje in haar hand. Ze was er helemaal vol van. Ik zei dat ik wel even wilde kijken, en best mooi om de maan zo voor de zon te zien, en het was ook goed te zien (Y)
Het schijnt niet zo vaak voor te komen, dus heb ik dat mooi even meegepikt :D 8-)
Toen ik weer wegfietste, vroeg ze iemand die de hond uitliet, of die ook wilde kijken. Ik dacht bij mezelf, als je zo iedereen vraagt, dan ben je nog wel even bezig. :lol:

62
Ik heb in mijn postwijk een keer post door een brievenbus gedaan en werd toen gekrabt door een kat die zo hoog sprong dat hij mijn vingers kon openkrabben met zijn nagels. Ondanks mijn voorzichtigheid is dit een paar keer gebeurd.
Nadat ik en meerdere postbodes dreigden de post niet meer te bezorgen werd er een buitenbus geplaatst.
Ooit ook zoiets mee gemaakt

63
Nee ik heb nooit een valse kat op mn nek gehad, moeten ze ook niet proberen!
Wat dat betreft ben ik een kreng maar ook een dierenliefhebster, zon kat krijgt een rot trap van me.
Nee de katten die ik altijd tegenkom zijn aardige beesten. Itt tot de honden, ik weet waar ze zitten de rotzakken en de leukerds.

Vandaag lachen, ja ik mmoest vandaag nog wat afmaken. We hadden abnormaal veel, belastingen in groene enveloppen ipv het bekende blauw.
Je handen worden planten zo groen.
Er was een man die net naar buiten liep,ik kom eraan en wil de enveloppe geven. O Nee die wil ik niet mevrouw, nee bedankt.
Het is geen reklame meneer zeg ik weer. Kijk, wijzend naar het logo. O Nee dat ook niet zegt hij. Schiet mij maar lek.

Tja wat moet je dan? Het is wel humor maar ik heb de enveloppe in zn handen gedrukt want er zat een tijdschrift bij ook.

Hij weer: De volgende keer loopt u mooi mijn deur voorbij!

64
Bij zowel Sandd als VSP kan je gewoon aangeven dat het geweigerd is en het retourneren.
Heb ik eigenlijk gisteren pas voor de allereerste keer meegemaakt, iemand die 2 magazines niet wilde aannemen, 1 van UPC en 1 met mobileltjes ofzo.
Ik ga dan echt niet zitten smeken of ze het astublieft aannemen hoor!

66
Heb ik 1 keer meegemaakt dat ze iets verscheurde. Was reclame trouwens. Riep ze me, en ging ze het heel demonstratief voor mijn ogen verscheuren.
Zouden ze nu echt denken dat wij dat erg vinden ofzo?
Ok.. als het nu een folder van MIJN winkel was, en ik had het zelf gedrukt.. tsja.. dan...

68
Weer eens iets anders. :roll:

Ben je klaar met de postrondes door de wijken, en op weg naar huis, hoor ik op een afstandje een vreselijk gegil, dus ik kijk opzij, en zag dat een mevrouw gevallen was, en hevig gilde v.d. pijn. Ze was van de fiets gevallen doordat iemand opeens een autoportier opende...au...
Ik meteen omdraaien en er naar toe. Diegenen die erbij stonden wisten niet wat ze moesten doen, terwijl ik zag dat de oudere mevrouw onhandig lag; veel pijn had, en o.a. een wond boven haar oog had. Ik heb een EHBO diploma, dus ik aarzelde geen moment en heb hulp geboden. Gelukkig was de vrouw goed bij kennis en beantwoordde mijn gerichte vragen goed; en dan is de rest ook goed. Ondertussen had al iemand de ambulance gebeld, en met telefonische assistentie v.d. ambulance-telefoniste, is ze langzeem weer stukje bij beetje overeind geholpen en door de mevouw die belde naar de huisartsenpost gebracht, voor verdere verzorging en reiniging van de schaafwonden. De ambulance was niet meer gekomen..
Zo maak je nog eens wat mee nietwaar..
Laatst gewijzigd door anne op 25 feb 2011, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

70
elisa schreef:Anne petje af voor jou wat goed van je! Gelukkig was jij erbij! Het is goed afgelopen allemaal dikke pluim voor jou!
Ja, het is het minste dat je kunt doen, en gelukkig is die mevrouw er op een aantal schaafwonden na, en een pijnlijke knie, nog goed vanaf gekomen.