Re: Sandd postbezorgers forum

7
Ik heb ook nog geen toegang tot het Sandd postbezorgers forum. Jammer, heb me voornamelijk daarvoor aangemeld op deze site.

Ruime een maand geleden heb ik naar Ief een berichtje gestuurd, alleen blijft dit berichtje in mijn postvak uit staan. Ik zie nergens 'verzenden' staan (alleen 'bevestig'), dus nu ben ik benieuwd hoe dat dan werkt. Als ik opnieuw een berichtje stuur, zie ik hetzelfde staan... *snap er niks van* Wat kan/moet ik doen?

Re: Sandd postbezorgers forum

9
@pixie en annezech

Nog steeds Van Harte Welkom !
Zolang je niet op het "besloten Sanddforum wordt toegelaten, kan je natuurlijk al je vragen/info ook
bij de andere topics stellen.

mischien is Ief wel uitgeschakeld?
wel jammer, want zo loopt het forum op den duur leeg.

Re: Sandd postbezorgers forum

10
Ook ik krijg geen enkele reactie van IEF als ik vraag om toegang tot het sandd postbezorgersforum.
Ik zie dat deze IEF wel op het forum is geweest en vraag me serieus of waarom hij/zij dan niets doet met verzoeken om toegelaten te worden tot een bepaald forum. Als je beheerder bent dan weet je toch dat je taak ook bestaat uit het beantwoorden van die verzoeken. Als je dat niet wilt dan zou je er beter aan doen om je beheerderstaken aan een ander over te dragen lijkt me. Vooral het totaal niet reageren vind ik ontzettend onbeschoft. Een forum is alleen een succes als leden er regelmatig posten en reageren. Dus de hoofdtaak van de beheerder hoort ook respectvolle houding tegen forumleden te zijn. Dus even een antwoord op berichtjes geven en niet mensen totaal negeren. Helaas is wat Ief tot nu toe doet negeren van verzoekjes tot toegang. Jammer... Misschien kent iemand deze Ief persoonlijk en kan hij/zij dat ief aan het verstand peuteren dat opvolgen van mail bij de beheerderstaak hoort.
cron