Sandd zou ook moeten werken met kennisgevingen?
1Zijn jullie ook van mening dat Sandd ook met kennisgevingen zou moeten werken? Of juist niet? Wat vinden jullie?
Als de voorgaande bezorger er een zooitje van heeft gemaakt (na diverse klachten) en jij gaat als nieuwe wijkbezorger weer zorgen voor structuur ėn stabiliteit vlgs wensen Sandd ,verzendenenontvangen schreef:Zijn jullie ook van mening dat Sandd ook met kennisgevingen zou moeten werken? Of juist niet?
De drie soorten kennisgeving die het meest door PostNL bezorgers worden gebruikt, zijn:verzendenenontvangen schreef:Met kennisgevingen bedoel ik die je ook kent bij PostNL. Bijvoorbeeld te kleine brievenbus of wat voor reden dan ook. Maar allerbelangrijkste: Als je per abuis post hebt bezorgd in de verkeerde brievenbus en je kunt de geadresseerde niet bereiken dat je excuses kaartje door de brievenbus gooit en dat de geadresseerde het wil herstellen en een bedankje daarvoor uiteraard.
deze doe je in de brievenbus van de geadresseerde wanneer de je de zending niet hebt kunnen bezorgen maar wel bij een buur hebt kunnen afgeven. De geadressseerde weet zo bij welke buur de zending ligt.Geachte mevrouw/heer ___, vandaag ___ trof ik u niet thuis aan.
Het betreft een zending die niet door de brievenbus kan [...].
De voor u bestemde zending is daarom afgegeven bij uw buren op huisnummer ___".
deze doe je in de brievenbus van de geadresseerde wanneer je de zending niet hebt kunnen bezorgen en ook niet bij een buur hebt kunnen afgeven.Geachte mevrouw/heer ___, vandaag ___ kon ik een poststuk niet bij u bezorgen.
Het betreft een zending die niet door de brievenbus kan [...].
De voor u bestemde zending wordt binnen enkele dagen opnieuw aangeboden [...]
deze wordt bij iemand in de bus gedaan wanneer er per ongeluk post naar binnen is gegooid die niet voor de bewoner in kwestie bedoeld was, en deze bewoner niet thuis is (als de bewoner wel thuis is kun je gewoon aanbellen en je mondeling verontschuldigen).Datum ___
Geachte mevrouw/meneer,
Per abuis heb ik bij u post besteld die niet voor u is bestemd.
Helaas kon ik deze fout niet meer herstellen.
Voor het ontstane ongerief bied ik u mijn verontschuldigingen aan.
Wilt u zo vriendelijk zijn de bedoelde post op het juiste adres te bezorgen of in een PostNL-brievenbus te werpen [...]
Dank hoorslagvaardige schreef:Fredselekt, welkom terug! Goed je weer te "zien"
Terug naar “Opmerkingen & Klachten”