Re: App verplicht stellen..

44
fredselekt schreef:
Webrunner schreef:Geen probleem met gebruik app, al is hij niet betrouwbaar qua afstand en calorieemgebruik e.d.
Hoe bepaal jij dat de app (on)betrouwbaar is ? Dan heb je een betrouwbare referentie nodig.
Nou, als er na 4 uur werken staat dat je 1,2 kilometer hebt gelopen en 0,5 kcal verbrand (of zoiets) maakt dat geen betrouwbare indruk....

Re: App verplicht stellen..

45
fredselekt schreef:
Webrunner schreef:Geen probleem met gebruik app, al is hij niet betrouwbaar qua afstand en calorieemgebruik e.d.
Hoe bepaal jij dat de app (on)betrouwbaar is ? Dan heb je een betrouwbare referentie nodig.
Na 1 uur lopen 120 km op de teller lijkt mij redelijk onbetrouwbaar haha. En inderdaad 1 cal verbranden hierbij ook, haha. Maar achter de schermen blijkt hij eea wel goed aan te geven, er wordt nog aan gewerkt.

Re: App verplicht stellen..

48
@webrunner
"Maar volgens Sandd kunnen ze bij klachten over niet bezorgen ook zien dat je wel degelijk op een adres bent geweest. Dus is ook handig voor ons."
dat sandd je kan "volgen"dat je door een straat hebt gelopen/ gefietst tijdens je ronde als je je Gps aanzet. ok.

maar sandd kan 'ZIEN'' dat je bijvoorbeeld daadwerkelijk 1 of meerdere poststukken bij huis nr. zoveel bezorgt?
heb je dan een camera bij je webrunner?
ik ben vooralsnog niet overtuigd . eerst maar is zorgen dat het systeem vlekkeloos werkt.

dus zorgen dat de afstand klopt! anders is het tot nu toe natte vinger werk.
en wat is nu de meerwaarde van te weten hoeveel calorieén je hebt gebruikt??? :lol:

Re: App verplicht stellen..

49
Berber schreef:
Webrunner schreef:
jetje schreef:Tja, nu nog een smartphone

Als je er zelf geen hebt dan kun je er een lenen!

Van wie? Heb er hier nog niks over gehoord terwijl ik wel wekelijks mail krijt of we de app willen gebruiken.
In de nieuwsbrief staat dat je er een kunt lenen, als je geen smartphone hebt.

Re: App verplicht stellen..

50
Carla41 schreef:@webrunner
"Maar volgens Sandd kunnen ze bij klachten over niet bezorgen ook zien dat je wel degelijk op een adres bent geweest. Dus is ook handig voor ons."
dat sandd je kan "volgen"dat je door een straat hebt gelopen/ gefietst tijdens je ronde als je je Gps aanzet. ok.

maar sandd kan 'ZIEN'' dat je bijvoorbeeld daadwerkelijk 1 of meerdere poststukken bij huis nr. zoveel bezorgt?
heb je dan een camera bij je webrunner?
ik ben vooralsnog niet overtuigd . eerst maar is zorgen dat het systeem vlekkeloos werkt.

dus zorgen dat de afstand klopt! anders is het tot nu toe natte vinger werk.
en wat is nu de meerwaarde van te weten hoeveel calorieén je hebt gebruikt??? :lol:
Een app geeft via gps aan waar je loopt. Registratie gaat uiteraard niet via een camera. Ik gebruik de app gewoon, zie er ook niet direct de meerwaarde in voor mijzelf, maar zie het gebruik ook niet als een bedreiging. De wereld zit vol met apps.
cron