Re: bezorgdagen Sandd

42
Zonder app kan je je ook gewoon aan de afspraak houden .webrunner :D
Sandd moet er gewoon op vertrouwen dat bezorgers zich aan de afspraken houden.
En ik denk dat het merendeel van de bezorgers dat ook gewoon doet.

als in de praktijk hier misbruik van wordt gemaakt dan mogen er van mij sancties op volgen.

Re: bezorgdagen Sandd

43
Mensen solliciteren bij Sandd / Postservice als bezorger voor de dinsdag en vrijdag dus dan zou je dat ook moeten doen als het in je contract staat... Maar mensen solliciteren ook op werk met een "aantrekkelijke vergoeding". Als je vervolgens op €2,50 tot €3,50 per uur bruto uitkomt (daar gaan dus nog zaken vanaf) dan kan ik mij voorstellen dat de loyaliteit naar het bedrijf afneemt.

Re: bezorgdagen Sandd

44
Carla41 schreef:Zonder app kan je je ook gewoon aan de afspraak houden .webrunner :D
Sandd moet er gewoon op vertrouwen dat bezorgers zich aan de afspraken houden.
En ik denk dat het merendeel van de bezorgers dat ook gewoon doet.

als in de praktijk hier misbruik van wordt gemaakt dan mogen er van mij sancties op volgen.
Eens hoor! Ik denk dat je als je nieuw bent en de app gewoon als regel wordt geïntroduceerd dat je er dan gewoon in meegaat. Kan me voorstellen dat als je al jaren voor Sandd loopt het als een controle kan voelen!

Re: bezorgdagen Sandd

45
Niks mis met enige controle toch, als je met zijn allen de kwaliteit hoog wil houden. Bij het aannemen van een baan ga je akkoord met de werktijden én met de afgesproken vergoeding. Als de beloning niet zo aantrekkelijk blijkt, betekent dat niet dat je je eigen regels erop na kunt gaan houden. Opstappen mag altijd.

Re: bezorgdagen Sandd

46
@webrunner
ik "voel"het niet als een controle webrunner ,van mij mogen ze meelopen , elke slag :D
Wat wel verandert en ik denk dat we er niet aan ontkomen.. is het "gevoel"van vrijheid tussen 8 - 18 uur.. zie je mij al steeds tussentijds naar huis racen om de Gps aan/uit/pauze te zetten om geen kosten te maken tijdens het bezorgen?

of hebben ze jouw bij je in diensttreding gelijk een vergoeding overhandigd voor gebruik van je smartphone. :!:
ik hoop dat sandd even aankijkt hoe dit zich bij postnl ontwikkelt.. als er een vergoeding tegenover staat straks
of een toestel in bruikleen met prepaid kaart prima :mrgreen:

Re: bezorgdagen Sandd

47
Carla41 schreef:@webrunner
ik "voel"het niet als een controle webrunner ,van mij mogen ze meelopen , elke slag :D
Wat wel verandert en ik denk dat we er niet aan ontkomen.. is het "gevoel"van vrijheid tussen 8 - 18 uur.. zie je mij al steeds tussentijds naar huis racen om de Gps aan/uit/pauze te zetten om geen kosten te maken tijdens het bezorgen?

of hebben ze jouw bij je in diensttreding gelijk een vergoeding overhandigd voor gebruik van je smartphone. :!:
ik hoop dat sandd even aankijkt hoe dit zich bij postnl ontwikkelt.. als er een vergoeding tegenover staat straks
of een toestel in bruikleen met prepaid kaart prima :mrgreen:
Volgens mij hoef je alleen WiFi aan te zetten? Het kost in ieder geval niet ps volgens mij.

Re: bezorgdagen Sandd

48
Om de app tijdens de ronde te gebruiken moet je mobiel dataverkeer aan hebben staan. De app verbruikt vervolgens een beperkt deel van je bundel. De kosten zullen dus wel mee vallen. Maar stel je laat je mooie dure telefoon vallen, geeft men je dan zonder problemen geld voor de reparatie? Of is dit net als je fiets en andere zaken iets wat je zelf maar moet regelen vanuit je topsalaris?

Re: bezorgdagen Sandd

49
@webrunner
Sorry webrunner ik bedoel wifi. Niet iedereen heeft internet buitenshuis.
het is onlangs geschreven dat van de sandd bezorgers.. slechts 29 % de app gebruikt dus er is nog een hoop werk te doen.

@VandeStraat
alle kosten , maakt niet uit veel of weinig, zijn toch voor degene die dit wenst oftewel de werkgever?
of wil jij dit van je vergoeding betalen?
sowieso geen duur eigen toestel gebruiken. ik ben voor een goedkope smartphone liefst in bruikleen.
cron