Re: App verplicht stellen..

188
Berber schreef:De Alcatel Pixi 4 van de mediamarkt is waarschijnlijk een goedkopere oplossing dan de aanbieding die via hollands nieuwe gaat komen.
Ik ga er vanavond even naar kijken.
Momenteel bij o.a. bij Belsimpel nog goedkoper (€ 56 i.p.v. € 69).

Re: App verplicht stellen..

189
Sanddyman schreef:
Berber schreef:De Alcatel Pixi 4 van de mediamarkt is waarschijnlijk een goedkopere oplossing dan de aanbieding die via hollands nieuwe gaat komen.
Ik ga er vanavond even naar kijken.
Momenteel bij o.a. bij Belsimpel nog goedkoper (€ 56 i.p.v. € 69).
<= Dit is de 4 inch deze kost € 42,- bij mediamarkt

De Pixi 4 (4) kost € 42, - bij de mediamarkt.
De pixi 4 (5) kost € 69,- bij de mediamarkt.

Bij Hollands nieuwe ga je, zoals reeds eerder vermeld in deze discussie, 10 euro per maand betalen, allerlei aansluitkosten, verzendkosten etc.

Ik neem er een bundel van lebara One bij voor 10 euro per 3 maanden, daar heb ik genoeg aan!! Beter dan een abo van 10 per maand.

Re: App verplicht stellen..

190
Berber schreef:
Sanddyman schreef:
Berber schreef:De Alcatel Pixi 4 van de mediamarkt is waarschijnlijk een goedkopere oplossing dan de aanbieding die via hollands nieuwe gaat komen.
Ik ga er vanavond even naar kijken.
Momenteel bij o.a. bij Belsimpel nog goedkoper (€ 56 i.p.v. € 69).
<= Dit is de 4 inch deze kost € 42,- bij mediamarkt

De Pixi 4 (4) kost € 42, - bij de mediamarkt.
De pixi 4 (5) kost € 69,- bij de mediamarkt.

Bij Hollands nieuwe ga je, zoals reeds eerder vermeld in deze discussie, 10 euro per maand betalen, allerlei aansluitkosten, verzendkosten etc.

Ik neem er een bundel van lebara One bij voor 10 euro per 3 maanden, daar heb ik genoeg aan!! Beter dan een abo van 10 per maand.
Zou gewoon prepaid van Lebara nemen als je Wifi hebt ben je goedkoper uit. Lebara simpakket met 2 simkaarten (1 met o.00 yrgord) bij kijkshop € 2,99 met
gratis verzending. Kun je ook nog onderling beleen met bekenden tegen € 0,00 tarief.
cron