Re: App verplicht stellen..

291
Stan- Boét schreef:Ga lekker wandelen Eric van Nijmegen? Waarom wil je toegang tot mijn privé gegevens? Brutale vraag hoor. Je vraag is bovendien niet cynisch. Het is de werkelijkheid van vandaag. We merken de laatste tijd meer en meer dat de werkelijkheid gekker is dan de fantasie. Ook in het dagelijkse nieuws en op alle niveaus.
Als er staat dat SANDD gemachtigd is tot toegang tot je SD kaart. Dan moet je je cynisme aan de kant zetten. Het is een heel gek idee, hoor. SANDD toegang tot je SD kaart. tjonge. Ik moet er niet aan denken.
Voor de duidelijkheid ze mogen op mijn sd kaart kijken hoor, geen probleem mee

Re: App verplicht stellen..

292
Stan- Boét schreef:Mijn bericht van 4 februari is sterk gecensureerd. ik heb het origineel in mijn kladblok staan in de computer. Er staat niets onoorbaars in. Dit is echt belachelijk. Ik ga contact opnemen met Arjen Lubach, haha. Misschien is hij bereid een item te Besteden aan SANDD.
Anders naar het youtube programma "Boos" van die dichtende heaumeauhipster van BNN.
https://www.youtube.com/channel/UCc0kHa ... lyg/videos

Ze hebben postnl al een keer bezocht.
https://www.youtube.com/watch?v=gs5W_yTZp2E

Re: App verplicht stellen..

293
@Eric Nijmegen.
Ik heb er ook geen probleem mee dat jouw kaart mag worden gebruikt voor opslag door Sandd.
Ik wil niet eens weten wat er op andermans SD kaart staat. Daar tegenover staat dat een ander niet hoeft te weten wat er op mijn kaart staat.

Nog iets anders over de machtiging die gegeven is aan SANDD voor het gebruik van jouw SD kaart. Je SD kaart is een belangrijke informatiedrager.
Ik vind het niet de taak van de bezorger om Sandd gratis van informatiedragers te voorzien.

Het verleende recht van gebruik van jouw informatiedrager is voor Sandd geen reden om een vergoeding te geven. Sandd maakt gratis gebruik van jouw persoonlijke SD kaart. Jij laat het je overkomen en vindt het okay. Je maakt je ook geen zorgen over je privacy. Ik heb een andere keuze gemaakt. Ik heb me niet laten koeioneren door Sandd. Ze krijgen geen beschikking over mijn mobiel.

Re: App verplicht stellen..

294
Stan- Boét schreef:@Eric Nijmegen.
Ik heb er ook geen probleem mee dat jouw kaart mag worden gebruikt voor opslag door Sandd.
Ik wil niet eens weten wat er op andermans SD kaart staat. Daar tegenover staat dat een ander niet hoeft te weten wat er op mijn kaart staat.

Nog iets anders over de machtiging die gegeven is aan SANDD voor het gebruik van jouw SD kaart. Je SD kaart is een belangrijke informatiedrager.
Ik vind het niet de taak van de bezorger om Sandd gratis van informatiedragers te voorzien.

Het verleende recht van gebruik van jouw informatiedrager is voor Sandd geen reden om een vergoeding te geven. Sandd maakt gratis gebruik van jouw persoonlijke SD kaart. Jij laat het je overkomen en vindt het okay. Je maakt je ook geen zorgen over je privacy. Ik heb een andere keuze gemaakt. Ik heb me niet laten koeioneren door Sandd. Ze krijgen geen beschikking over mijn mobiel.
Ik respecteer je denkwijze hoor, ik hoop dat je succes hebt in je strijd tegen Sandd in deze kwestie

Re: App verplicht stellen..

296
Stan- Boét schreef:Ik ervaar het zelf niet als een strijd. Ik volg mijn ideeën en mijn hart.
Ben het hier mee eens, als Sandd goedkoop diensten wil aanbieden dan niet via of met gebruik van mijn prive telefoon. Ik bepaal zelf wel of en door wie deze kan worden gebruikt. En het is en blijft natuurlijk een aantasting van je privecy men kan, zeg niet dat het gebeurd maar men kan meerdere gegevens inzien op je toestel, zonder dat je hier weet van hebt en het mooie is dat je hiervoor dan zelf toestemming heb gegeven en daar pas ik voor.

Re: App verplicht stellen..

300
You'veGotMail schreef:Voor diegene die niet over willen naar de app, alvast veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
Ik zie dit niet als een baan hoor You'veGotMail het is meer een leuke bezigheid waar je een zakcentje voor krijgt. Als je de uren rekent krijg je wel een laag uurloon.
En als voormalig beroepschauffeur met 40 jaar ervaring kan ik altijd nog dit weer oppakken.
Blijkbaar hebben ze voldoende nieuwe bezorgers klaar staan, hoewel ik dit betwijfen.
cron