het was eind december echt glad. Ik had eindelijk mijn vriend zover gekregen dat hij mij ging helpen. Kon ik mooi met de auto, in plaats met de fiets (ben een paar jaar terug zo hard onderuit gegaan, sindsdien als het glad is fiets ik niet meer)
Loop ik door de straat. Ik de ene, mijn vriend de andere kant (hij wou steeds de minst grote stapel, jaja). Ik had nog 1 brief in mijn handen, hij nog een hele stapel (ik had de grootste stapel maar dat was voor een paar huizen

) Ben ik net achter een boom. Ik gil, BAF, daar lag ik. Achterover op mijn rug terechtgekomen. Mijn vriend kijkt verbaasd rond (kon het net zien) dus ik krabbel gierend van het lachen weer overeind. Ik moet het nog steeds aanhoren hoe ik met 1 brief op een gladde weg ben uitgegleden. Nog steeds als ik door die straat loop, moet ik weer lachen.
Mij gebeurd ook regelmatig dat de deur ineens opengaat. Ik schrik echt elke keer. En de bewoners maar lachen.
Honden heb ik geen last van. Ben niet bang voor ze. Ik zeg altijd "blaffende honden bijten niet". Ik ben echt een hondenvriend. Ik krijg op 1 of andere manier altijd voor mekaar dat ze als een soort aardappelzak tegen mij aan gaan zitten

Vind ik niet erg. Heeft mijn eigen hond weer wat te snuffelen als ik thuiskom
Ik bezorg ook altijd bij de schoonouders van mijn zusje. Mijn kleine neefje van 2 is daar regelmatig. En altijd als ik post ga bezorgen (doe het er gewoon om he

) Als ik post voor ze heb ga ik altijd met de brievenbus klepperen. Dan zie ik de deur opengaan, de kleine rent dan hard naar de brievenbus toe en pakt het aan van mij. Altijd leuk.
Ik werk ook nog ergens anders, en ik moet ook altijd bij mijn collega bezorgen. Als ik s'morgens weer vroeg ben en zij is nog thuis. Gooi ik de post in de brievenbus, bel aan, en fiets hard weg

(echt gemeen weet het. Ze vroeg of ik het een keer wou doen. Ik doe het gewoon elke keer weer

). Maar nog vind ik het zeer grappig om te doen