Doet me denken aan wat mij een keer is overkomen. Iemand in een straat had ruzie met iemand anders in de straat van mijn postwijk. Dat was nog in mijn TNT-tijd. Ik doe de post van een van die personen in de brievenbus, trek mijn handen terug en wat zit eraan? Stront! Gadverdegadver!!! Deze bewoner was niet thuis, dus ik bel aan bij een collega die ook in die straat woont om mijn handen te wassen. Het stonk verschrikkelijk.
Die collega heeft 's avonds de bewoner, het slachtoffer, gesproken en gevraagd wat er aan de hand was. Het bleek dus dat een van de andere bewoners van die straat boos was, omdat zij haar had aangesproken op haar wietplanten. Er stond er zelfs een in hun voortuin. De moeder van het slachtoffer had die wietplant eruit getrokken.
Gevolg, stront door haar brievenbus. En ik greep er in. Echt goor. Ik heb overigens de dader erop aangesproken en zegt dat ik zoiets niet meer wens. Dat ze hun problemen maar naar elkaar moeten uitspreken en oplossen, want ik had nu stront aan de knikker (handen). Ja, ja, ja, zei dat mens. Gelukkig nooit geen dingen meer meegemaakt wat dat betreft. Maar goor was het wel.