39
door elisa
Vrijdag de 11 e November
De dag van het jaar 2011 geloof ik. 11-11-11. Gekkengetal ook maar niks was gek vandaag of het moet mijn versierde post mand(AH mandje doet daarvoor dienst en die is beresterk...geloof me) zijn met plastik poppetjes.
Het oude spul heb ik eraf gehaald en weer opgeleukt met deze popjes, staat gezellig.
Enfin vroeg aan de bak want we hebben een lading te gaan. Veel Tandarts kaartjes,Neckermans, ECI boekjes en kalenders ,reisboeken en het gewone werk natuurlijk.
Zwaar is de gerepareerde fiets, hij rijdt ook anders moet er wel even aan wennen. Ik zwabber en zwier al op de vroege ochtend door de straten. Rijdt bijna een hond aan een lange lijn omver.
Dat zijn die honde uitlaat gevallen waar je vaak je nek over breekt. Mensen letten er niet op en zon beest trekt eraan en snuffelt zo in de graspollen.
Deze dame was nogal gepikeerd omdat ik over dat lijntje fietste, de hond merkte het niet eens. Ik heb maar niet gereageerd want het was het sop in de kool niet waard.
Eerder zat ik eens vast in zon lijntje, dat was nog in mijn SMN cariere, dat was lachen vonden we allerbij.
Loslopende honden is een ramp voor ons en daarmee de bazen ook want met dat soort heb je snel woorden.
Goed het is lekker weer en de ronde gaat voorspoedig, geen tandartskaartje doet vervelend en gaat netjes heen waar het hoort te zijn.
Een dame schrikt zich het apalazerus als ik het hoekje om kom lopen, we lachen het is wel komisch.
Menigbewoner harkt bladeren een ondankbaar werk weten we.
Dat staat mij thuis ook te wachten dadelijk, een tuin vol zelfs.
Na de lunch nog een wijk en dan is het gedaan, we zitten nu lekker aan de koffie in de relaxstoel.