VSP levert de h.a.h. belabberd aan las ik in het gastenboek van Red de Postbode.
Het stukje van 7 november is met humor geschreven maar je zal het maar moeten bezorgen.

Tsja.. over een tijdje maakt het misschien allemaal niks meer uit of je nou post bezorgt of foldertjes, of hah-krantjes. Dus kunnen tieners ook best wel post gaan bezorgen. Waarom ook niet eigenlijk? Ze verdienen toch al net zo weinig als postbezorgers. Pas als de mensen echt massaal gaan klagen over onbezorgde post, dan pas gaat er iets veranderen. Anders niet. Maar misschien dat de post voor de meeste mensen al niet meer zo belangrijk is als vroeger?Doro schreef:@bucky666,
VSP levert de h.a.h. belabberd aan las ik in het gastenboek van Red de Postbode.
Het stukje van 7 november is met humor geschreven maar je zal het maar moeten bezorgen.
Wat een onzin! Post (en zeker belangrijke, zoals tandartsoproepen, rekeningen, loonstrookjes, belastingaanslagen) is toch van een heel ander kaliber dan bijv. de Bonusfolder van AH. En als je denk dat mensen niet of nauwelijks klagen dan lees je nooit een krant en heb je ook geen TV.bucky666 schreef:Tsja.. over een tijdje maakt het misschien allemaal niks meer uit of je nou post bezorgt of foldertjes, of hah-krantjes. Dus kunnen tieners ook best wel post gaan bezorgen. Waarom ook niet eigenlijk? Ze verdienen toch al net zo weinig als postbezorgers. Pas als de mensen echt massaal gaan klagen over onbezorgde post, dan pas gaat er iets veranderen. Anders niet. Maar misschien dat de post voor de meeste mensen al niet meer zo belangrijk is als vroeger?Doro schreef:@bucky666,
Ik zeg niet dat er helemaal geen belangrijke post meer bij zit, maar de meeste mensen zijn er nu minder afhankelijk van dan vroeger door de komst van internet.Newman schreef:bucky666 schreef: Wat een onzin! Post (en zeker belangrijke, zoals tandartsoproepen, rekeningen, loonstrookjes, belastingaanslagen) is toch van een heel ander kaliber dan bijv. de Bonusfolder van AH. En als je denk dat mensen niet of nauwelijks klagen dan lees je nooit een krant en heb je ook geen TV.
Dat forum wordt veel gelezen ....oa ik, maar ik post er niet!bucky666 schreef:De meeste postbezorgers van PostNL zitten al op het forum van fok.nl, zo lijkt het: http://forum.fok.nl/topic/1733433/1/25 Dus ik denk niet dat het erg druk zal worden hier.brievenbus schreef: Maar we zullen het allemaal volgende week gaan beleven. Hopelijk ontploft deze site niet, het zal wel druk worden.
.... en hetzelfde geld voor mij!Jette schreef:Dat forum wordt veel gelezen ....oa ik, maar ik post er niet!bucky666 schreef:De meeste postbezorgers van PostNL zitten al op het forum van fok.nl, zo lijkt het: http://forum.fok.nl/topic/1733433/1/25 Dus ik denk niet dat het erg druk zal worden hier.brievenbus schreef: Maar we zullen het allemaal volgende week gaan beleven. Hopelijk ontploft deze site niet, het zal wel druk worden.
De harde cijfers worden door de hoge bazen angstvallig verborgen gehouden, maar met name bij PostNL wordt er nog wel eens naar de pers gelekt door klokkenluidende medewerkers. Ik weet in ieder geval uit eigen ervaring dat op mijn kantoor de kwaliteit sinds pak 'em beet 2008 aanzienlijk achteruit is gegaan, met name post die 1 of meerdere dagen vertraagt door miscommunicatie, onderbezetting en postbezorgers die er halverwege de dag het bijltje bij neergooien.bucky666 schreef:Ik zeg niet dat er helemaal geen belangrijke post meer bij zit, maar de meeste mensen zijn er nu minder afhankelijk van dan vroeger door de komst van internet.Newman schreef:bucky666 schreef: Wat een onzin! Post (en zeker belangrijke, zoals tandartsoproepen, rekeningen, loonstrookjes, belastingaanslagen) is toch van een heel ander kaliber dan bijv. de Bonusfolder van AH. En als je denk dat mensen niet of nauwelijks klagen dan lees je nooit een krant en heb je ook geen TV.
Er zijn natuurlijk altijd wel mensen die klagen, maar waar het om gaat zijn de harde cijfers. Die zie ik nergens.
Lief...dank je!mon-2205-meij schreef:Ik wil graag alle collega's die volgende week met de Geo-Route beginnen héél véél succes en een héél lange adem toewensen!!!! Hopelijk krijgen jullie ook de kans tijdelijk een log in te vullen, met al je op- en aanmerkingen en
eventuele wijzigingen..... En dan maar hopen dat e.e.a. snel kan worden doorgevoerd.
Hier zijn na 2 maanden nog steeds niet alle routes optimaal, heb zo mijn twijfels of het ooit nog helemaal naar
onze zin zal zijn!! Groeten van jullie collega uit Waalwijk.
Ik vind 1 op de 200 wijken niet veel hoor. Dat zou betekenen dat 99,5% van de post gewoon op tijd bezorgd wordt. Daar zouden die managers hun vingers bij aflikken.Newman schreef: Ik werk nu 15 jaar bij de post, en de eerste 12 jaar is er zegge en schrijve 2x een wijkje blijven staan. En sinds 2008 blijft er iedere week wel minstens 1 wijk staan. Nu kan het best wezen dat 1 wijk op een kantoor met iets van 200 wijken niet zo veel is, maar het is aanzienlijk meer dan vroeger!