Re: Geo-Route.
111Ik duim ook voor jullie allemaal! Laat maar weten hoe de wijken gaan, met die Geo-route. Ik hoop dat het voor jullie allemaal mee zal vallen.
Wat je echter vergeet is dat post ook al eerder in het proces kan vertragen: een bus die niet gelicht wordt, een grote klant waar iets misgaat met afhalen, post die verkeerd gesorteerd wordt door de machine, een bak post voor een wijk die verkeerd wordt weggezet, etc. Dus daarin zit ook al een percentage post die vertraagd.bucky666 schreef:Ik vind 1 op de 200 wijken niet veel hoor. Dat zou betekenen dat 99,5% van de post gewoon op tijd bezorgd wordt. Daar zouden die managers hun vingers bij aflikken.Newman schreef: Ik werk nu 15 jaar bij de post, en de eerste 12 jaar is er zegge en schrijve 2x een wijkje blijven staan. En sinds 2008 blijft er iedere week wel minstens 1 wijk staan. Nu kan het best wezen dat 1 wijk op een kantoor met iets van 200 wijken niet zo veel is, maar het is aanzienlijk meer dan vroeger!
En ja, allemaal succes met die ellendige geo-route!... misschien dat newman jullie nog kan helpen met het opnieuw indelen van alle wijken!
Ik ga ook uit van het goede in de mens, maar ik geef dan ook duidelijk aan dat vertraging ook vaak niet aan boze opzet te wijten is, maar door miscommunicatie, foutsortering (en dan kan best de adressering gewoon goed zijn).postbode21 schreef:@Newman
klinkt niet zo aardig newman..
we gaan toch van het goede van de mens uit..
Inderdaad, die uren tikten heel aardig aan.... maar 't was wel heel zwaar!! En het lukte vrijwel niemand om 17.00 klaar te zijn, lekker hoopvol hè?!Jette schreef:Wij mogen gedurende 2 weken alle gewerkte uren opschrijven, uren van de hele week optellen en doorgeven aan de TC.
De extra uren komen idd goed van pas voor de komende feestdagen!
Niet voor 17.00uur klaar;mon-2205-meij schreef:Inderdaad, die uren tikten heel aardig aan.... maar 't was wel heel zwaar!! En het lukte vrijwel niemand om 17.00 klaar te zijn, lekker hoopvol hè?!Jette schreef:Wij mogen gedurende 2 weken alle gewerkte uren opschrijven, uren van de hele week optellen en doorgeven aan de TC.
De extra uren komen idd goed van pas voor de komende feestdagen!![]()
En zet zoveel mogelijk op papier hoe de route beter zou zijn (vaak gewoon de "oude" manier), en dan maar hopen dat jullie net als wij de kans krijgen om e.e.a. aangepast te krijgen. Hoewel ik hier bij het VBG hoorde dat bij nieuwe Geo invoering er niet zoveel gewijzigd mag worden, want, (let op....!!) Kost teveel tijd!!!!![]()
![]()
Wens jullie nogmaals heel veel sterkte en ben benieuwd naar de posts!!
Groeten uit Waalwijk!!