Re: Geo-Route.

172
Geertjan schreef:@Willemien.
Watben ik blij dat de post al om 10.30 uur gebraacht wordt. Meestal ben ik dan om 12.00 uur al terug.
In beide gevallen kan ik de chauffeur ontvangen.
Mocht het zo zijn dat er niemand op het deopt is, dan worden de zakken gewoon binnen gezet.
Onze ochtendwijken komen ook om 10.30uur (dat is tenminste de bedoeling), helaas is dat deze week pas 1 keer gelukt.De andere dagen was de chauffeur 20 min te laat. Dan nog uitladen en fiets inpakken dus je gaat pas rond 11 uur weg en dan ook nog naar nieuwe wijken ivm georoute.

173
Bij ons komt de chauffeur om 11.00 uur en 13.00 uur....tenminste dat staat op ons werkrooster.
Ik moet de chauffeur om 13.00 uur opvangen en de zakken in het depot zetten.
Tot nu toe heb ik de chauffeur alleen afgelopen dinsdag getroffen.
De overige dagen was ie al geweest, toen ik om 12.45 uur op het depot kwam. Hij had alle postzakken in het depot gedropt, want alle wijken lagen doorelkaar. Iedereen woest, natuurlijk!

De communicatie laat dus te wensen over, ga dit nog wel een aankaarten bij de TC.
Verder klopt de HAH van geen kanten, want er was vandaag voor een aantal wijken HAH en de rest had alleen post.
Ik had geen HAH vandaag....zal ik morgen wel hebben, denk ik.

180
@willemien

is die yves rocher nou eigenlijk al de 'voormalige' vsp post?
of bracht je die al eerder rond. ;)

@Jette @Geertjan dank je wel voor de Tip.

omroep max gezien... zijn het nou echt maar incidenten en rancuneuze postboden ?
80 % van 100 willekeurige brieven met omroep Max matjes.. kwam aan... deels leeggeroofd..???

het viel me wel op dat dhr. Kunz op de vraag aan het einde... belooft U beterschap zei..
wij blijven de post goed bezorgen :lol:

maar geen enkel woord voor de postbezorgers die zich op dit moment een slag in de rondte lopen..
wel het opvallende bericht....

vanaf januari... ben je dan vrij vertaald weken je post kwijt... ( niet bezorgd) kijk dan goed of is aangegeven
of je in het grote reorganisatiegebied valt.... Transparantie...!! Dan weet je waar het aan ligt...

Waar blijft mijn Post dan..... en.... Zijn alle postbezorgers/postbodes dan ten onder gegaan aan de Georoute? :(