Re: Werken bij Netwerk VSP

202
Hoi,

Het wordt weer druk bij VSP.
Heb net opgevraagd wat ik kan verwacht ... :shock:
1037 poststukken voor 679 adressen in m'n invalwijk en
723 poststukken voor 453 in m'n eigen wijk .... :shock:
Geen wat het zal zijn, maar 't is veel ... Ja, de inkomsten ook ... € 65,43 + € 45,21
Gelukkig kan ik het over 2 dagen verspreiden.
Groetjes, Annelies

205
Ik dacht dat VSP zo weinig post had maar als ik die aantallen bij Annelies1958 en Bucky zie dan zijn die toch wel indrukwekkend. Nog meer dan ik bij Sandd heb. Hebben ze alles opgespaard voor die laatste paar weken? :lol:
Wel jammer dat het weggaat. Hoopte er nog zo op een vaste wijk bij ze te krijgen. Ik mis mijn postbezorging op de donderdag. :D. Maar misschien als Sandd zoveel post krijgt dat ze een 3 daagse bezorging instellen. Mag voor mij wel zolang het maar niet op zaterdag is.

206
postbode7 schreef:Ik dacht dat VSP zo weinig post had maar als ik die aantallen bij Annelies1958 en Bucky zie dan zijn die toch wel indrukwekkend. Nog meer dan ik bij Sandd heb. Hebben ze alles opgespaard voor die laatste paar weken? :lol:
Het is allemaal gewoon post van PostNL.. staat er ook op

208
Hihi zoveel als bij jullie is het bij mij niet, maar NUON is hier niet zo populair. Ik heb 400 stuks. Maar da's al 2 keer zoveel als normaal. Voor volgende week staat de teller ook alweer vrij hoog. Het lijkt wel alsof ze juist nog even goedkoop de laatste post willen laten bezorgen, want het is inderdaad allemaal postnl post.

209
Berber schreef:...... Het lijkt wel alsof ze juist nog even goedkoop de laatste post willen laten bezorgen, want het is inderdaad allemaal postnl post.
Geen wonder dat de post van Post.nl zo vroeg is de laatste dagen ....
Gisteren al om half 1 de post in de bus. Normaal ergens 3 uur/half 4.

't Is inderdaad een berg post deze keer ....
Ga ook maar proberen vandaag het meeste weg te krijgen.

Succes allemaal !
Groetjes, Annelies

210
postbode7 schreef:Ik dacht dat VSP zo weinig post had maar als ik die aantallen bij Annelies1958 en Bucky zie dan zijn die toch wel indrukwekkend. Nog meer dan ik bij Sandd heb. Hebben ze alles opgespaard voor die laatste paar weken? :lol:
Wel jammer dat het weggaat. Hoopte er nog zo op een vaste wijk bij ze te krijgen. Ik mis mijn postbezorging op de donderdag. :D. Maar misschien als Sandd zoveel post krijgt dat ze een 3 daagse bezorging instellen. Mag voor mij wel zolang het maar niet op zaterdag is.
VSP heeft ook weinig, en eigenlijk maar 2 echt grote klanten, tw Nuon en Ziggo. Ik heb ook voor VSP gelopen en 1x per 3 maanden was het heel erg druk, maar vervolgens was er weer maandenlang heel weinig. En als je dan ook nog bedenkt dat bij VSP de wijken 2x zo groot zijn als bij Sandd en er maar 1x per week wordt gelopen........

Er is door postbodes vaak geroepen dat post van PostNL werd doorgesluisd naar VSP. En omdat op de meeste VSP post interdaad TNT Post (of PostNL) Port Betaald staat, klinkt het wel aannemelijk. Maar als je dan de aantallen post ziet waar het om gaat stelt dat doorsluizen toch niet zo heel veel voor. PostNL is goed voor 4 miljard stuks per jaar, VSP slechts 120 miljoen. Dus hooguit 3% die is doorgesluisd.