Re: VEEL POST bij Sandd

294
@Newman

voor de rest van het jaar bedoel je t/m 31 december... (vsp stopt per 9/10 december..!)
als het voor 2012 is... dan heeft postnl een aardige knieval gemaakt met haar prijzen naar de klanten toe.
want ik kan me niet voorstellen dat deze het postnl (als dat het oude tnt tarief zou zijn) gaan betalen ,
terwijl ze indertijd naar vsp overstapen omdat het daar stukken goedkoper kon...

ik gun het postnl natuurlijk wel, levert weer brood (post) op de plank op... maar ik hoop voor jullie
dat het na de kerstdagen gaat komen... want de komende weken hebben jullie al genoeg aan de
gewone post en de Kerstkaarten.. ;)

Vooralsnog Newman.... Gefeliciteerd!
krijgen jullie er nu ook TIJD bij nu er 100 miljoen aan poststukken binnenkomt? :lol: .

295
postbode21 schreef:@Newman

voor de rest van het jaar bedoel je t/m 31 december... (vsp stopt per 9/10 december..!)
als het voor 2012 is... dan heeft postnl een aardige knieval gemaakt met haar prijzen naar de klanten toe.
want ik kan me niet voorstellen dat deze het postnl (als dat het oude tnt tarief zou zijn) gaan betalen ,
terwijl ze indertijd naar vsp overstapen omdat het daar stukken goedkoper kon...

ik gun het postnl natuurlijk wel, levert weer brood (post) op de plank op... maar ik hoop voor jullie
dat het na de kerstdagen gaat komen... want de komende weken hebben jullie al genoeg aan de
gewone post en de Kerstkaarten.. ;)

Vooralsnog Newman.... Gefeliciteerd!
krijgen jullie er nu ook TIJD bij nu er 100 miljoen aan poststukken binnenkomt? :lol: .
Ik neem aan dat dit niet alleen over de rest van 2011 gaat. VSP bezorgt (bezorgde) geen 100 miljoen in 2 weken! PostNL zal deze klanten ongetwijfeld een flinke korting hebben gegeven. Sowieso willen ze het product "basic" een flinke stimulans geven: niet-tijdskritische post die wij dan gaan bezorgen op dinsdag, donderdag en zaterdag.
Of we er tijd bij krijgen? Ach, PostNL zal ons er ongetwijfeld op wijzen dat de volumes nog steeds teruglopen, dus hooguit betekent die VSP-post dat er minder tijd af gaat.

Maar wat je in de gaten moet houden is dat "er geen tijd bij krijgen" in PostNL-termen iets anders betekent als in je eigen tijd lopen. Tijd erbij krijgen betekent dat de dienstregeling wordt aangepast, dus dat bijv. de standaard looptijd van je wijk wordt verhoogd van 2.15 naar 2.30 uur. Maar bij ons wordt in principe gewoon de tijd uitbetaald die je op je bezorgrapportje zet. Afgelopen dinsdag was het bijv. echt krankzinnig veel, ik had 27 tassen waar ik er normaal gesproken iets van 7/8 had, en ik was dan ook zeker 2 uur langer bezig.

De tijd wordt dan niet aangepast, maar ik krijg wel gewoon de uitloop betaald. Bovendien: als ik de tijden al niet haal, haalt niemand het. Ik ben nml 1 van de snelste bezorgers bij PostNL. 8-)

296
har099bezorger schreef::roll: hoe drukker, hoe meer je verdiend, dus laat die drukte maar komen (Y) dan pomp ik wel even me banden op :lol:
helemaal niet.. bij sandd krijg je alleen een adresvergoeding voor het eerste poststuk.. dus als je meerdere poststukken op 1 adres moet bezorgen, krijg je alleen een extra sorteervergoeding van 2 cent per poststuk. Daarbij komt nog eens dat het sorteren langer duurt als je meerdere poststukken voor 1 adres hebt. Sowieso gaat het sorteergemiddelde per uur omlaag als je heel veel post hebt. (Tenzij je een flatwijk hebt misschien.) ..dat is mijn ervaring tenminste.

297
Alle post van VSP naar Sandd daar zit ik niet op te wachten.
Kleine lichte poststukken natuurlijk wel en de kilo knallers naar Post.nl.
Na las ik gisteren via een tweet dat Sandd de aanval op VSP gaat openen.
Ze willen ook gerichte reclames gaan verspreiden.
Het is terug te vinden op de site van het financieel dagblad.

298
bucky666 schreef:
har099bezorger schreef::roll: hoe drukker, hoe meer je verdiend, dus laat die drukte maar komen (Y) dan pomp ik wel even me banden op :lol:
helemaal niet.. bij sandd krijg je alleen een adresvergoeding voor het eerste poststuk.. dus als je meerdere poststukken op 1 adres moet bezorgen, krijg je alleen een extra sorteervergoeding van 2 cent per poststuk. Daarbij komt nog eens dat het sorteren langer duurt als je meerdere poststukken voor 1 adres hebt. Sowieso gaat het sorteergemiddelde per uur omlaag als je heel veel post hebt. (Tenzij je een flatwijk hebt misschien.) ..dat is mijn ervaring tenminste.
(Y) ik heb een flatwijk (Y)
hahah weet je bucky666, jij legt uit waarom ik soms om half 3 klaar bent als het extreem druk is :lol: Bedankt!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

299
Ik ook! Buiten een gewone wijk heb ik ook nog een flatwijk. Ik heb al twee collega's, tijdens het bezorgen, gesproken die mijn wijk wel willen hebben. Of ik niet wilde ruilen. Mooi niet dus he? :lol:

Ik had 100 of meer Ikea's in 20 minuten weggewerkt. Veel flats en de brievenbussen zitten allemaal beneden op een rij. :twisted:

300
slagvaardige schreef:Ik ook! Buiten een gewone wijk heb ik ook nog een flatwijk. Ik heb al twee collega's, tijdens het bezorgen, gesproken die mijn wijk wel willen hebben. Of ik niet wilde ruilen. Mooi niet dus he? :lol:

Ik had 100 of meer Ikea's in 20 minuten weggewerkt. Veel flats en de brievenbussen zitten allemaal beneden op een rij. :twisted:
ik spreek nou nooit collegas, zie ze rijden, maar enig woord komt er niet uit :cry:
:mrgreen: ik merk dat er 1 mijn wijk wilt, die persoon zit nu al doodleuk mijn folders rond te brengen, krijg hem maar niet te pakken!!!!

(Y) bij mij waren de ikeas ook gauw de deur uit, ze zeide dat je eventuel hulp erbij moest doen, nou was binnen 2 uur klaar, wat nou hulp vragen :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!