@postbode21
nee die uren ben ik niet kwijt, blijf gewoon 15 uur contract houden, op dinsdag gaat er een wijk af en op donderdag heb ik er een bij gekregen. Het is voorlopig voor de kerstperiode omdat je dan standaard meer tijd kwijt bent voor je wijken. Tijdens de KNJperiode worden de normtijden losgelaten en schrijf je je echte tijd. En in Januari gaan we weer opnieuw puzzelen. Het is voor mij nl geen optie om aan contractvermindering te doen.
Re: Geo-Route.
323Ik heb gisteren tijdens mijn Sandd ronde, een Postnl concullega gesproken. In Arnhem was de Geo-route nog niet ingevoerd. Zou waarschijnlijk wel in de loop van volgend jaar komen.
@Willemien, wel fijn dat in ieder geval op dinsdag er een wijk af gaat. Dan is het nog enigszins vol te houden. Zeker met de KNJ drukte die binnenkort van start gaat.
@Willemien, wel fijn dat in ieder geval op dinsdag er een wijk af gaat. Dan is het nog enigszins vol te houden. Zeker met de KNJ drukte die binnenkort van start gaat.
324@slagvaardige
op de andere dagen vind ik het helemaal geen probleem om twee wijken op een dag weg te brengen, ook niet niet met 1 of 2 hah, maar de dinsdag met 5 hah is een ander verhaal.
op de andere dagen vind ik het helemaal geen probleem om twee wijken op een dag weg te brengen, ook niet niet met 1 of 2 hah, maar de dinsdag met 5 hah is een ander verhaal.
326We mogen nog steeds de tijd schrijven, die we gelopen hebben.
Het loopt nog steeds niet goed op de vestiging...veel sorteer en zetfouten.
Heb gisteren met de postboy gelopen.
Was wel aardig, maar mis de combi fietsen en lopen wel.
Een voordeel van de postboy is, dat je een extra tas hebt en dus meer mee kunt nemen.
Het loopt nog steeds niet goed op de vestiging...veel sorteer en zetfouten.
Heb gisteren met de postboy gelopen.
Was wel aardig, maar mis de combi fietsen en lopen wel.
Een voordeel van de postboy is, dat je een extra tas hebt en dus meer mee kunt nemen.
327Vandaag werkoverleg gehad over Geo, er wordt gewerkt aan de knelpunten maar de veranderingen worden pas vanaf 16 januari 2012 in de computer ingevoerd. Door de komende KNJperiode kan dit niet eerder, men is bang dat het anders een nog groter zooitje gaat worden omdat er tijdens KNJ sommige dingen anders gaan dan normaal.
Gisteren 6-12-11op di alleen m'n ochtendwijk gelopen, was een stuk rustiger lopen nu ik er niet nog een wijk achteraan moest wegbrengen. Ben uiteindelijk 4 uur bezig geweest met 1 wijk. We hadden 5 hah.
De meeste pbz die bij ons op di 2 wijken wegbrengen, hebben nu aangegeven dat dit teveel is. Er gaat nu naar een oplossing gezocht worden. Voorkeur is dat iedereen op di 1 wijk gaat lopen, enige probleem is nog om extra pbz te vinden.
Gisteren 6-12-11op di alleen m'n ochtendwijk gelopen, was een stuk rustiger lopen nu ik er niet nog een wijk achteraan moest wegbrengen. Ben uiteindelijk 4 uur bezig geweest met 1 wijk. We hadden 5 hah.
De meeste pbz die bij ons op di 2 wijken wegbrengen, hebben nu aangegeven dat dit teveel is. Er gaat nu naar een oplossing gezocht worden. Voorkeur is dat iedereen op di 1 wijk gaat lopen, enige probleem is nog om extra pbz te vinden.
328Ik heb het idee dat veel uitloop momenteel aan de geo wordt toegeschreven.
Maar woe t/m za is de uitloop bijna nihil.
Het ligt vooral aan de di piek.
Vooral de vele hah en het gewicht maakte het die dag bijna niet te doen.
En dan moet de KNJ nog op gang komen

329@brievenbus,
Ik weet niet of wij op woe t/m zaterdag veel uitloop hebben en wel om het simpele feit dat we niet weten wat er voor een wijk staat. En als je dat niet weet, weet je ook je uitloop niet. Geldt trouwens ook voor de dinsdag. Wij schrijven op de bezorgrapporten de werkelijke tijd die we lopen en die worden netjes uitbetaald. Er wordt wel aan de hand van de normtijden gekeken of we het niet te bont maken met tijden schrijven en daarbij wordt ook rekening gehouden of het bv een dinsdag of bv een vrijdag betreft. En inderdaad het is vooral de dinsdag met de hoeveelheid hah die voor extra uren zorgt.
Ik weet niet of wij op woe t/m zaterdag veel uitloop hebben en wel om het simpele feit dat we niet weten wat er voor een wijk staat. En als je dat niet weet, weet je ook je uitloop niet. Geldt trouwens ook voor de dinsdag. Wij schrijven op de bezorgrapporten de werkelijke tijd die we lopen en die worden netjes uitbetaald. Er wordt wel aan de hand van de normtijden gekeken of we het niet te bont maken met tijden schrijven en daarbij wordt ook rekening gehouden of het bv een dinsdag of bv een vrijdag betreft. En inderdaad het is vooral de dinsdag met de hoeveelheid hah die voor extra uren zorgt.
330Afgelopen dinsdag 6 HAH en veel post.brievenbus schreef:Ik heb het idee dat veel uitloop momenteel aan de geo wordt toegeschreven.
Was bijna niet te doen, ben 4 uur bezig geweest met 1 wijk....391 afgiftepunten.
Bij ons ook geen 2 wijken meer op dinsdag...is niet meer te doen.
KNJ periode komt nu op gang...heb al een mooi aantal kerstkaarten in de bussen gedaan!