Re: VEEL POST bij Sandd

311
@har099bezorger,

Sandd is ook van plan folders te gaan verspreiden omdat er op post alleen niet veel meer winst te behalen valt.
Dan moeten we net als de Post.nl bezorgers met h.a.h. folders gaan rond zeulen :(
De dagen waarop geen post bezorgd wordt willen ze vullen met pakketpost.
Via dit adres kan je het artikel lezen: http://luikenkarstens.nl/nieuws/nieuwe-strategie-sandd/
Laatst gewijzigd door Doro op 04 dec 2011, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.

312
@postbode21,

Laten we hopen dat er heel veel voorbereiding en studie voor nodig is voordat dit landelijk wordt ingevoerd.
Hoe de bedrijfsvoering bij sandd in mekaar zit weet ik niet.
Misschien moeten er meerdere mensen binnen Sandd de plannen goed keuren.

313
@Doro

Bedankt voor het artikel Doro!
ja, laten we hopen dat er heeeeeel langgggggggggg over vergaderd moet worden,
dan zitten wij onze tijd voorlopig wel uit met de post die we gewend zijn.

komende vrijdag, om bij het onderwerp te blijven... is het al tijd voor de jaarlijkse
dikke Neckermann in december? jij hebt ws ook wel een flinke prognose ;)

316
Ik zal eens kijken hoeveel kilo het is bij elkaar.

Eta: 90 kilo bij elkaar. Ah.. precies 3x de herlaadvergoeding, als ze er niet stiekum een paar gram vanaf snoepen.. :twisted:

Maar ja, het is nog maar een prognose he? Het kan nog veranderen. Niets veranderlijker dan een .. Sandd! :mrgreen:

317
Doro schreef:@har099bezorger,

Sandd is ook van plan folders te gaan verspreiden omdat er op post alleen niet veel meer winst te behalen valt.
Dan moeten we net als de Post.nl bezorgers met h.a.h. folders gaan rond zeulen :(
De dagen waarop geen post bezorgd wordt willen ze vullen met pakketpost.
Via dit adres kan je het artikel lezen: http://luikenkarstens.nl/nieuws/nieuwe-strategie-sandd/
:roll: En we zijn er al erg blij mee met die k*t folders. ik voel me net een folderbezorger dan een postbezorger :cry:
bedankt voor de link, had dat nog niet gelezen.

:roll: Vrijdag wordt bikkelen, postplanning is al tijdje niet meer aangepast dus het word een hel vrijdag :cry:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

319
@har

welke folders har? ik heb tot nu toe bij sandd nog geen folders hoeven rondbrengen ;)

@elisa
prognose is als voor een behoorlijk drukke vrijdag..
voorbeeld.... 1e wijk... 98 kilo en 1200 poststukken...
maar elisa , dat zijn we toch wel gewend een n paar keer per jaar bij sandd..
ik denk als extra order de december neckermann :)

320
Bij mij is het geen paar keer per jaar meer.
Vrijdag komen er al weer rond de 2000 poststukken aan voor 2 wijken met 1250 adressen.
Die grote wijk van 740 adressen heb ik opgezegd en sta in de wacht voor een kleiner wijkje.
Hij is net zo groot als mijn VSP wijk en daar heb ik 2 dagen de tijd voor.
Vindt het wel jammer maar als ik elke keer moet melden dat ik op zaterdagochtend nog een paar straten moet doen dan houdt het op.
Als je open kaart speelt krijg je geen waarschuwing maar begrip. Maar het moet geen gewoonte worden natuurlijk.
Ik heb wel om wijkaanpassing gevraagd maar dat kon niet.

Straks gaan 2 bezorgers van Post.nl de poststukken van VSP rondbrengen wat ik alleen deed.
Een dure grap voor Post.nl.
Ziggo gaat bijna h.a.h.