Re: Geo-Route.

401
@Jette
bij ons wordt de uitloop ook netjes uitbetaald, dat is al jaren zo tijdens de KNJperiode omdat het drukker is worden de normtijden even los gelaten en mag je de tijd schrijven die je werkelijk nodig hebt.

402
Ik gebruik nu op zaterdag de postboy en eerlijk.... hij bevalt wel.
Ik kan meer post meenemen, maar qua tijd maakt het niet veel verschil.

We kunnen maandag ons kerstpakket ophalen en even een hapje en drankje nuttigen op de vestiging.
Vorig jaar lagen de kerstpakketten in de depots.
Gelukkig wordt er nu een persoonlijk tintje aan gegeven.

403
Ik hoorde gisteren van de postbode plus, dat er een kans is dat de Geo wordt teruggedraaid.
Hoe dat gerealiseerd gaat worden, is nog niet duidelijk.
Ik heb aanzienlijk minder zetfouten in de post en Geo went al aardig.
Het wordt weer leuk...postbezorgen!
Ik ben alleen nog lang onderweg, maar dat heeft alles met de forse hoeveelheid kerstpost te maken!
De kerstmuts weer uit de winterkist gehaald en vanaf morgen gaat ie op t/m zaterdag!

404
@Jette
ik heb aanzienlijk MEER zetfouten tussen de post en de combinatie georoute en knj werkt hier niet echt, postbezorgen wordt zo steeds minder leuk, kregen vanmiddag om half 4 een smsje dat post onderweg was al bleek het er al eerder te zijn, wss rond 3 uur al.

405
Bij ons is de post ook later, maar hooguit 30 minuten.
Wij krijgen ook een SMS als de post vertraagd is.
Het is hier nog te doen....we helpen elkaar wel...collega's met forse wijken, krijgen hulp van diegene die eerder klaar zijn.
Of forse wijken worden opgesplitst.

406
Jette schreef:Bij ons is de post ook later, maar hooguit 30 minuten.
Wij krijgen ook een SMS als de post vertraagd is.
Het is hier nog te doen....we helpen elkaar wel...collega's met forse wijken, krijgen hulp van diegene die eerder klaar zijn.
Of forse wijken worden opgesplitst.
Hier lagen de laatste wijken pas om 15.30 op het depot. Geen sms-jes gehad, moest er zelf achteraan bellen. En dan heb ik nog een grote wijk ook, van 2,5 uur. Goed idee van die managers om maandag geen aangepaste diensten meer te draaien met de KNJ. :x

407
@Newman en @Jette

ik wens jullie echt veel sterkte toe deze week!
Dinsdag Topdag Postnl staat in de krant.
.
ik las van een postbezorgster die i.p.v. half 1... om 4 uur nog op de post zat te wachten van 2 wijken.
moet je dan nog uitrijden?
of wordt het dan op woensdag weggelopen. dat kan ik me zo voorstellen.. je kan toch niet in het donker
met een mijnwerkerslampje gaan lopen. :roll:

in deze weken moeten we als klanten gewoon geduld hebben met de post.
jullie kunnen niet meer doen dan wat je nu doet.

De geo route terugdraaien kan dat nog newman.. als het al in werking is gesteld?
oftewel... hoe de routes eerst liepen is dat dan nog opgeslagen die informatie. ;)

410
postbode21 schreef: De geo route terugdraaien kan dat nog newman.. als het al in werking is gesteld?
oftewel... hoe de routes eerst liepen is dat dan nog opgeslagen die informatie. ;)
Goede vraag, ik denk dat die informatie vooral in de hoofden van de medewerkers zit. Of GeoRoute nog afgeblazen gaat worden weet ik niet, het spreekwoord "Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald", daar heeft ons management nog nooit van gehoord.

Maar het feit dat er geruchten circuleren over stopzetten, en dat het bij ons voor onbepaalde tijd is uitgesteld geeft de burger wel moed.

En dan te bedenken dat PostNL al jaren bezig is geweest met een pilot voor Georoute, en dat deze pilot 1 groot fiasco is geworden. Maar desondanks zijn ze er mee door gegaan. Wat is het nut dan nog van een pilot, vraag ik me af.