Netwerk VSP stopt met postbezorging.....

1
....op zakelijk gebied kwam ik op het internet tegen maar is al oud nieuws.

Bron: http://nos.nl/artikel/313177-netwerk-vs ... rging.html

Netwerk VSP, een dochterbedrijf van Post NL, stopt met de geadresseerde postbezorging. Met het opheffen van het goedkope postbedrijf verliezen ruim vijfduizend mensen hun bijbaan als postbezorger.

De postbezorgers zijn niet in dienst, maar werken als een soort kleine zelfstandigen, op contractbasis.

Zakelijke post
Netwerk VSP verzorgde sinds 2006 wekelijks geadresseerde post voor zakelijke klanten.

Volgens Post NL is dit onderdeel onder de huidige economische omstandigheden niet voldoende winstgevend te maken.

Netwerk VSP gaat wel door met de huis-aan-huis-bezorging van folders.

Re: Netwerk VSP stopt met postbezorging.....

6
NetwerkVSP bezorgde vandaag (binnen mijn Sandd-wijk) folderpakketten wel op zeer nonchalante wijze :evil: kwam telkens brievenbussen tegen waar die dikke bundels uitsteken ;ff duwtje erbij en ze liggen in de bus of op de mat ......... iets verderop kwam ik de bezorgster tegen en heb haar hierop aangesproken ; tevens verteld dat ik het meld bij een volgende keer.......Wat houd dat je werk toch lekker op ........ andermans werk doorschuiven.
Postbezorger Sandd

Re: Netwerk VSP stopt met postbezorging.....

8
Kom op hoor, zo lust ik er nog wel een paar :mrgreen:

We beginnen met de ochtendkrant, die moet worden doorgeduwd door de VSP bezorger, vervolgens komt de Sandd lopert die de VSP weer een duw moet geven, die moet ik vervolgens met mijn post door die bus trappen waarop de avondkrant iedereen nog even een zetje moet geven.

Ik stel voor, alle bezorgers een eigen brievenbus of aparte dagen bezorgen :D
cron