Re: VEEL POST bij Sandd

135
Jette schreef:Kolere....3500 euro netto voor 2 werkweken van ieder 40 uur, dat is een vermogen! :o
Maar wie bezorgd nu de gidsen? Sandd? ;)
Nee. Telefoongids BV doet het tegenwoordig.

Al vraag ik me af of het niet gewoon een dochteronderneming is?

Het is wel zo, dat ze vroeger veel dikker waren. Nu passen ze door de brievenbus, vroeger niet.
Volgens mijn vriend waren ze vroeger 7 kilo... maar ergens lijkt me dat ook weer erg sterk. Zal misschien wel 1,7 kilo bedoelen ofzo :lol:

136
Ha ha, 7 kilo voor een gids...hij houdt wel van een grapje, zo te lezen. :lol:
Zal idd 1700 gram zijn.
Ik denk dat ik deze boot maar voorbij laat varen, de verhalen lezende heb je de gidsen tot aan het plafond in huis staan.. :shock:

140
De Ikea zal ongeveer 476 gram gaan wegen (als ze even zwaar worden als degene die ik nog thuis heb) en hij is gelukkig lang niet zo dik en groot als de telefoongids. Die telefoongids werd eerst bezorgd door Selektmail, daarna door de Goudengids.nl en daarna kennelijk weer door iemand anders. Die telefoongidsen moesten toen in alle brievenbussen dus ook bij de stickeradressen. Ze waren zo'n 1,7 kg zwaar. Sandd zal er echt geen bezwaar tegen kunnen hebben want het is geen post. En als je ovo hebt mag je werken voor wie je wil. Dat is anders als je een CAO hebt. Maar goed, terug naar de Ikea. Zoals ik lees komt die dus in week 35. Nou, dan heeft mijn man net vakantie dus dat zou goed uitkomen. Kan hij meehelpen. Dat doet hij al jaren met die gidsen. Als hij gewoon een dag vrij heeft en er moet post bezorgd worden, neemt hij altijd de autoroute. Hij is even secuur als ik dus dat zit wel goed. We zullen er wel weer een week over mogen doen. Je mag die Ikea ook op ma, woe, don. en zat. bezorgen. Niet op zondag. Maar met al die extra dagen moet het toch lukken om alles op tijd weg te krijgen? Bij Selektmail kregen we precies een overzicht bij postnieuws hoeveel die Ikea's per stuk op zouden brengen incl. stickeren. We zullen wel zien wat Sandd met die dingen van plan is.