Hoe ga je met elkaar om?

1
http://www.carrieretijger.nl/functioner ... back-geven

Wanneer mensen aan bovenstaande zouden houden denk ik dat de wereld er een stuk beter uitziet? Omdat linken soms wijzigen heb ik de tekst hierin gezet. Je kunt dit toepassen op je werk maar ook in je privé. Het houdt de sfeer beter! Voorbeeld als feedback: Wat jij zegt geloof ik niet kun je dan anders maken naar: Kun je aangeven hoe je dat weet? Dan geef je niet direct een oordeel er aan vast. Oordeelt niet....!Opdat jij ook niet geoordeeld wordt! Denk ook aan hoe mensen omgaan met ambulance personeel of politie. Soms komt daar een hele agressie vandaan. Daarmee bereik je niks. Als je ziet hoe mensen in het echt omgaan en in social media dan zie je ook groot verschil. Alsof op internet fatsoen opeens niet meer telt?

Waarschuwing
Artikel verwijderd

Waarschuwing aan verzendenenontvangen om geen artikelen meer te kopieren.

Re: Hoe ga je met elkaar om?

10
verzendenenontvangen schreef: Wanneer mensen aan bovenstaande zouden houden denk ik dat de wereld er een stuk beter uitziet? Omdat linken soms wijzigen heb ik de tekst hierin gezet.
anders gezegd heeft het er ook veel van weg ? dat je mensen jouw wil wilt op leggen ? " jullie zullen en moeten dit lezen " ? ......een link veranderd niet zomaar ,vooral deze niet.Als men dit wil lezen dan bezoekt MEN die site wel maar je moet deze mega-tekst niet op deze manier opdringen.= niet verstandig.
Postbezorger Sandd