Ik zal morgen eens vragen of het aantal gewijzigd is. Moet toch bellen of ik a.s. vrijdag ook kan lopen. Zo op het weerbericht van gisteren te zien zou het 25 november (a.s. vrijdag dus) droog zijn. En als het zonnetje erdoor komt zou het helemaal gaaf zijn. Maar droog is al goed.
Re: VEEL POST bij Sandd
261Volgens de planning die ze vorige week doorbelden is het nu al voor 2 wijken 1215 stuks met een gewicht van 96 kg. Oeps. Normaliter zie ik daar niet zo tegenop als de straten zijn zoals vandaag en het lekker droog is. Maar nu is het een andere zaak. Ik ben wat geblesseerd. Bleef vorige week maandag bij het folders bezorgen met mijn voet achter een hekje steken. Pats boem! Wat gevloek in mezelf op dat stomme ding. Ja, ik deed het zelf, maar het lucht wel op als je zo'n hekje de schuld kan geven.
Pols gekneusd, 2 schaafwondjes, pijnlijk schouderblad. Kon gelukkig nog mijn wijk afmaken. Een paar dagen later heb ik wel voor deze week afgebeld. En de post voor die week belde ik ook maar af. Kon niet anders. Kon toen helemaal niets dragen met mijn rechterhand. Nog geen dun boekje. Als mijn man vrij krijgt kan ik beide wijken doen. Anders ook maar dan moet ik de hele Rijksweg ook met de trolley lopen. Puf. Dat is wat minder.
Ik zal morgen eens vragen of het aantal gewijzigd is. Moet toch bellen of ik a.s. vrijdag ook kan lopen. Zo op het weerbericht van gisteren te zien zou het 25 november (a.s. vrijdag dus) droog zijn. En als het zonnetje erdoor komt zou het helemaal gaaf zijn. Maar droog is al goed.