Maar goed, dan krijgen we toch 20 miljoen extra poststukken.

Ik neem aan dat dit niet alleen over de rest van 2011 gaat. VSP bezorgt (bezorgde) geen 100 miljoen in 2 weken! PostNL zal deze klanten ongetwijfeld een flinke korting hebben gegeven. Sowieso willen ze het product "basic" een flinke stimulans geven: niet-tijdskritische post die wij dan gaan bezorgen op dinsdag, donderdag en zaterdag.postbode21 schreef:@Newman
voor de rest van het jaar bedoel je t/m 31 december... (vsp stopt per 9/10 december..!)
als het voor 2012 is... dan heeft postnl een aardige knieval gemaakt met haar prijzen naar de klanten toe.
want ik kan me niet voorstellen dat deze het postnl (als dat het oude tnt tarief zou zijn) gaan betalen ,
terwijl ze indertijd naar vsp overstapen omdat het daar stukken goedkoper kon...
ik gun het postnl natuurlijk wel, levert weer brood (post) op de plank op... maar ik hoop voor jullie
dat het na de kerstdagen gaat komen... want de komende weken hebben jullie al genoeg aan de
gewone post en de Kerstkaarten..![]()
Vooralsnog Newman.... Gefeliciteerd!
krijgen jullie er nu ook TIJD bij nu er 100 miljoen aan poststukken binnenkomt?.
helemaal niet.. bij sandd krijg je alleen een adresvergoeding voor het eerste poststuk.. dus als je meerdere poststukken op 1 adres moet bezorgen, krijg je alleen een extra sorteervergoeding van 2 cent per poststuk. Daarbij komt nog eens dat het sorteren langer duurt als je meerdere poststukken voor 1 adres hebt. Sowieso gaat het sorteergemiddelde per uur omlaag als je heel veel post hebt. (Tenzij je een flatwijk hebt misschien.) ..dat is mijn ervaring tenminste.har099bezorger schreef:hoe drukker, hoe meer je verdiend, dus laat die drukte maar komen
dan pomp ik wel even me banden op
bucky666 schreef:helemaal niet.. bij sandd krijg je alleen een adresvergoeding voor het eerste poststuk.. dus als je meerdere poststukken op 1 adres moet bezorgen, krijg je alleen een extra sorteervergoeding van 2 cent per poststuk. Daarbij komt nog eens dat het sorteren langer duurt als je meerdere poststukken voor 1 adres hebt. Sowieso gaat het sorteergemiddelde per uur omlaag als je heel veel post hebt. (Tenzij je een flatwijk hebt misschien.) ..dat is mijn ervaring tenminste.har099bezorger schreef:hoe drukker, hoe meer je verdiend, dus laat die drukte maar komen
dan pomp ik wel even me banden op
ik spreek nou nooit collegas, zie ze rijden, maar enig woord komt er niet uitslagvaardige schreef:Ik ook! Buiten een gewone wijk heb ik ook nog een flatwijk. Ik heb al twee collega's, tijdens het bezorgen, gesproken die mijn wijk wel willen hebben. Of ik niet wilde ruilen. Mooi niet dus he?
Ik had 100 of meer Ikea's in 20 minuten weggewerkt. Veel flats en de brievenbussen zitten allemaal beneden op een rij.