Maar met die routeplanner heb ik bij nagenoeg alle wijken de loopvolgorde veranderd. Dat moest met potlood op enorme plattegronden, want hoewel hij wel kon inloggen op de georoutesite, kon hij er niets in veranderen. Dat moest hij later nog doen. Gelukkig was hij het wel eens met mijn veranderingen, en begreep hij ook wel dat wat het programma voorstelde, regelmatig nergens op sloeg. Het enige wat helaas niet of nauwelijks veranderd mocht worden waren de straten in een wijk. Een enkel straatje verschuiven naar een andere wijk mocht wel, maar geen compleet nieuwe wijken bouwen.
Als alle door mij aangegeven veranderingen goed zijn ingevoerd zou het hier (althans in de uitvoering) redelijk probleemloos moeten gaan. Maar met een beetje pech zijn er tussen hier en Dordt wat velletjes papier weggewaaid, of is de routeplanner door zijn meerdere op de vingers getikt dat hij teveel naar de mensen op de werkvloer geluisterd heeft. De echte kennis zit namelijk in de hoofden van managers en in de alom bejubelde computerprogramma's.