wat lees ik nu ... voor 3 tientjes 5 uur werken à 6 euro per uur bij Postnl?
voor het geld hoef je dan ook niet meer daar te blijven

nou wat let je dan om over te stappen naar sandd... kan je gewoon beginnnen om 8 uur zo je wil!
Ge route....? Nee, hoor gelukkig bepaal je als postbezorger zelf je route, zelf je tijden en je sorteert ook zelf.
ik vind het langzamerhand wel logisch dat er toch een aantal, die het postbezorgen leuk vonden om te doen,
na al dat gezeur met die toeloop van h.a.h. ondanks hun stevige kritiek, toch overstappen naar sandd, Welkom

@scully..
als je het nogmaals leest dan zie je dat ik t.a.v. de postbuidel schrijf... mischien is alle kritiek tot nu toe wel
theoretisch! jij bent één van de weinigen tot nu toe die er in eerste instantie positief tegenover staat.
laat het horen, als het bevalt! Het betekent voor je collega's die er tegenop zien mischien wel een positief bericht!
en... ik kijk niet neer op iemand die 1 1/2 uur werkt. ik ben toch zelf een deeltijd werker scully.
maar een baan bij de post , dat vereist wel enige fysieke goede conditie...en als de werkgever mensen
gaat aannemen die allerlei lichamelijke ongemakken hebben, is het geen goede werkgever want dan is
dit beroep niet voor hen weggelegd. of strijkt postnl er subsidie mee op..?
zo belanden er straks alleen maar meer mensen in de ziektewet en dat moet niet de bedoeling zijn