dit is het forum van Geo-Route

Geo zit niet in het besloten PostNL forum...is toegankelijk voor iedereen!jan272 schreef:en zo sprak de zandman die hier op bezoek was.
Is voor een postbezorger niet echt interessant , die houden zich puur met Sandd zaken bezig.Jette schreef: Ga ook maar even toestemming vragen, voor het besloten sandd forum!
En toch: Home ‹ Forums ‹ PostNL ‹ Ervaringen Oh ja.Jette schreef:Geo zit niet in het besloten PostNL forum...is toegankelijk voor iedereen!jan272 schreef:en zo sprak de zandman die hier op bezoek was.
Daar heb ik niks te maken. Ook als een voordeur openstaat geeft mij dat niet het recht om er gewoon doorheen te gaan en in de huiskamer op de bank te gaan zitten. Zo voelt dat voor mij.Ga ook maar even toestemming vragen, voor het besloten sandd forum!
Niet voor mij dus....ik ben nieuwsgierig een leergierig.jan272 schreef:En toch: Home ‹ Forums ‹ PostNL ‹ Ervaringen Oh ja.Jette schreef:Geo zit niet in het besloten PostNL forum...is toegankelijk voor iedereen!jan272 schreef:en zo sprak de zandman die hier op bezoek was.
Daar heb ik niks te maken. Ook als een voordeur openstaat geeft mij dat niet het recht om er gewoon doorheen te gaan en in de huiskamer op de bank te gaan zitten. Zo voelt dat voor mij.Ga ook maar even toestemming vragen, voor het besloten sandd forum!