Re: Geo-Route.

703
jan272 schreef:en zo sprak de zandman die hier op bezoek was.
Geo zit niet in het besloten PostNL forum...is toegankelijk voor iedereen!

Anyway, volgens mij neemt de beheerder van dit forum het daar niet zo nauw mee, want er zitten ook concullega's op het besloten PostNL forum.

Ga ook maar even toestemming vragen, voor het besloten sandd forum!

704
Jette schreef: Ga ook maar even toestemming vragen, voor het besloten sandd forum!
Is voor een postbezorger niet echt interessant , die houden zich puur met Sandd zaken bezig.
Denk dat ief gewoon alles open moet gooien, als je toestemming vraagt krijg je die toch wel
Scheelt ief ook weer een hoop werk met mailtjes lezen, toestemming geven enz.

705
Heb tot nu toe bij ons op het dorp 12 nieuwe lopen volgens Georoute gelopen (nog 4 en dan heb ik ze alle 16 uitgeprobeerd) en ik moet zeggen sommige wijken zitten logisch inelkaar maar er waren er toch ook een aantal bij dat ik dacht hoe verzin je het. Oficieel heb ik 's morgens een vaste wijk en 's middags iedere dag een andere vaste wijk. Maar bij ziekte, verlof enz wordt nog weleens aan me gevraagd of ik met iemand wil ruilen. Ben in dat opzicht erg flexibel.

706
Beste collega's,

Via deze topic kwam ik een mooie app tegen, namelijk looptijden.nl! Ik heb daarom extra een smartphone aangeschaft en deze leuke en goed werkende app gedownload en geïnstalleerd. Echter heb ik met het extreme weer deze week deze nog niet kunnen gebruiken!

Ondanks dat deze applicatie gratis te gebruiken is d.m.v. een GPS-verbinding, moet je wél in het bezit zijn van een internetverbinding op je smartphone om de gegevens online op te slaan op je eigen profiel.

Ik heb hierover contact gehad en blijkbaar hebben ze deze vraag vaker gehad! Tot op heden is het dus niet mogelijk, om de data van je wandelroute lokaal op je smartphone op te slaan en d.m.v. usb of bluetooth over te zetten op een laptop of vaste pc.

Heeft iemand ook deze ervaring? En heeft iemand hiervoor een andere oplossing gevonden?

Groetjes dutch_postman

707
Jette schreef:
En toch: Home ‹ Forums ‹ PostNL ‹ Ervaringen Oh ja.
Daar heb ik niks te maken. Ook als een voordeur openstaat geeft mij dat niet het recht om er gewoon doorheen te gaan en in de huiskamer op de bank te gaan zitten. Zo voelt dat voor mij.

708
jan272 schreef:
Jette schreef:
En toch: Home ‹ Forums ‹ PostNL ‹ Ervaringen Oh ja.
Daar heb ik niks te maken. Ook als een voordeur openstaat geeft mij dat niet het recht om er gewoon doorheen te gaan en in de huiskamer op de bank te gaan zitten. Zo voelt dat voor mij.
Niet voor mij dus....ik ben nieuwsgierig een leergierig.
Misschien kan ik nog ideëen opdoen van de concurrent!

En ik vraag keurig om toestemming!

709
Ik werk nu voor Sandd maar ik heb toendertijd toestemming gevraagd omdat ik een paar jaar voor TNT (nu Postnl) heb gewerkt. Ik dacht en hoopte dat ik misschien constructieve antwoorden kon geven of zelf constructieve topics kon starten. En inderdaad zoals Jette ook zegt; ik ben ook leergierig .. en nieuwsgierig en in mijn geval ook een beetje uit nostalgie. Lekker kletsen of discussieren met (oud) collega's.

Er zijn hier mensen die voor meerdere bedrijven werken of hebben gewerkt. Kan mij voorstellen dat zij ook bij de forums van andere bedrijven willen. Om mee te kunnen lezen en om eventueel mee te praten met topics.