Het kan zijn dat wij gewoon pech hadden en ik vind het heel fijn dat het bij jullie allemaal goed geregeld is.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan met die Geo-route.
Wat ging er niet goed, met de GEObrievenbus schreef:Veel heeft ook te maken of je in een grote-middelgrote stad of dorp woont.
Woon je in een dorp/kleine stad dan zijn ze echt zuinig op hun pbz want daar is weinig aanbod.
Er wordt goed naar je geluisterd, je hebt inbreng en als het enigzins mogelijk is worden goede ideeën overgenomen![]()
Extra uren worden keurig uitbetaald en bij twijfel tc moet je het kunnen onderbouwen.
En of je 2 of 6 dagen wilt bezorgen een grote of kleine wijk, overal valt een mouw aan te passen.
Dus weinig te klagen hier.
Alleen de GEO gooit nu roet in het eten, lijkt wel een ontploffing in de bestellopen.
Niemand tevreden dus wordt er deze week goed over gesproken met pbz/tc.
Ben benieuwd. Hoop dat ze het terugdraaien of voorlopig uitstellen!
Wat gaat er wel goed met de GEO ?Jette schreef:Wat ging er niet goed, met de GEObrievenbus schreef:Veel heeft ook te maken of je in een grote-middelgrote stad of dorp woont.
Woon je in een dorp/kleine stad dan zijn ze echt zuinig op hun pbz want daar is weinig aanbod.
Er wordt goed naar je geluisterd, je hebt inbreng en als het enigzins mogelijk is worden goede ideeën overgenomen![]()
Extra uren worden keurig uitbetaald en bij twijfel tc moet je het kunnen onderbouwen.
En of je 2 of 6 dagen wilt bezorgen een grote of kleine wijk, overal valt een mouw aan te passen.
Dus weinig te klagen hier.
Alleen de GEO gooit nu roet in het eten, lijkt wel een ontploffing in de bestellopen.
Niemand tevreden dus wordt er deze week goed over gesproken met pbz/tc.
Ben benieuwd. Hoop dat ze het terugdraaien of voorlopig uitstellen!![]()
![]()
Verklaar je nader...wij zijn 14 november de bok!
De meeste postbezorgers van PostNL zitten al op het forum van fok.nl, zo lijkt het: http://forum.fok.nl/topic/1733433/1/25 Dus ik denk niet dat het erg druk zal worden hier.brievenbus schreef: Maar we zullen het allemaal volgende week gaan beleven. Hopelijk ontploft deze site niet, het zal wel druk worden.
Wat is de ellende met VSP?brievenbus schreef: en dan nog niet te spreken over de hah met de nieuwe aantallen(vraag me af of ze daar aan hebben gedacht met die ellende met VSP).