Re: Geo-Route.

91
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het bij de vader van mijn vriendin ook veel fijner werken is hoor, dan op ons oude depot. Daar krijg je ook gewoon waar je recht op hebt, als ik die dingen van hen zo hoor.

Het kan zijn dat wij gewoon pech hadden en ik vind het heel fijn dat het bij jullie allemaal goed geregeld is. (Y)

Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan met die Geo-route.

92
Ik denk idd dat slagvaardige gelijk heeft mbt de depots van Newman en mij.
We hebben geluk...moeten we koesteren.
Wie weet hoe het straks allemaal wordt als de VBG's gesloten zijn. :cry:

@postbode21
Die slogan moeten ze idd schrappen, want 's morgens bezorgen onder schooltijd gaat niet meer op!

93
Veel heeft ook te maken of je in een grote-middelgrote stad of dorp woont.
Woon je in een dorp/kleine stad dan zijn ze echt zuinig op hun pbz want daar is weinig aanbod :lol: .
Er wordt goed naar je geluisterd, je hebt inbreng en als het enigzins mogelijk is worden goede ideeën overgenomen :o
Extra uren worden keurig uitbetaald en bij twijfel tc moet je het kunnen onderbouwen.
En of je 2 of 6 dagen wilt bezorgen een grote of kleine wijk, overal valt een mouw aan te passen.
Dus weinig te klagen hier.
Alleen de GEO gooit nu roet in het eten, lijkt wel een ontploffing in de bestellopen.
Niemand tevreden dus wordt er deze week goed over gesproken met pbz/tc.
Ben benieuwd. Hoop dat ze het terugdraaien of voorlopig uitstellen!

94
Ik bezorgde in een redelijk grote provinciestad (Arnhem) Dus ja, bezorgers konden ze genoeg krijgen. Beviel het je niet wat zij wilden? Dan trokken ze gewoon een nieuw blik open.

Al moet ik zeggen dat de vader van mijn vriendin ook in een redelijk grote stad werkt. En daar gaat het toch wel wat menselijker. Het kan dus ook wel aan de TC of de Postbode+ liggen.

95
brievenbus schreef:Veel heeft ook te maken of je in een grote-middelgrote stad of dorp woont.
Woon je in een dorp/kleine stad dan zijn ze echt zuinig op hun pbz want daar is weinig aanbod :lol: .
Er wordt goed naar je geluisterd, je hebt inbreng en als het enigzins mogelijk is worden goede ideeën overgenomen :o
Extra uren worden keurig uitbetaald en bij twijfel tc moet je het kunnen onderbouwen.
En of je 2 of 6 dagen wilt bezorgen een grote of kleine wijk, overal valt een mouw aan te passen.
Alleen de GEO gooit nu roet in het eten, lijkt wel een ontploffing in de bestellopen.
Wat ging er niet goed, met de GEO :?: :?:
Verklaar je nader...wij zijn 14 november de bok!

96
Jette schreef:
brievenbus schreef:Veel heeft ook te maken of je in een grote-middelgrote stad of dorp woont.
Wat ging er niet goed, met de GEO :?: :?:
Verklaar je nader...wij zijn 14 november de bok!
Wat gaat er wel goed met de GEO ?
99% van de wijken totaal omgegooid.
Straten erbij, straten eraf, stukken straat erbij, stukken straat eraf, begon je voorheen aan het begin van een straat mag je nu ergens halverwege beginnen, huisnrs ontbreken, liep je voorheen de wijken in 4/5 dagen mag je nu 6 dagen lopen om aan de contracturen te komen, je moet bijv ook van 24d naar 24f en vervolgens terug naar 24e(?) die er dus tussen zit,
en dan nog niet te spreken over de hah met de nieuwe aantallen(vraag me af of ze daar aan hebben gedacht met die ellende met VSP). Maar het ergste je kunt nergens meer een rondje lopen.
Het is net lopen als een kip zonder kop en in de wijk zullen ze denken dat je een borrel teveel op hebt als ze je voor de 4e keer :oops: voorbij zien komen met post.
Kan me niet voorstellen dat ze dit efficiënt en urenbesparend bezorgen vinden.
Maar je weet maar nooit misschien valt het mee hahaha, blijf maar lachen.
Wachten rustig het gesprek af, komt vast wel goed, de tc is niet de beroerdste, en we peuteren het hem wel aan zijn verstand hoe het bezorgen in de praktijk in elkaar zit. En anders in zijn schoen Waarom managers in sprookjes geloven!
Pbz dus niet en dan is het bezorgsprookje uit.
en wat wil je nog meer weten kan nog wel ff doorgaan... :cry:

97
Bij ons heb je wel inspraak over de loopvolgorde van de wijk, maar het aantal straten staat vast.
Mijn wijk is aardig intact gebleven...heb er 1 straat bijgekregen, maar de loopvolgorde is verandert.

Ga dit een week aanzien en dan proberen om evt veranderingen in de loopvolgorde erdoor te krijgen.
Want ook ik loop een straat in een perfect rondje en moet die straks onderbreken om naar de nieuwe straat te gaan en vervolgens weer terug naar de eerste straat.

Probeer eerst de bundels van de nieuwe straat uit de zakken te vissen en daar te beginnen omdat dat veel logischer is!
Ik begin namelijk bij een school in de nieuwe straat en ga dan naar een andere straat, terwijl het veel logischer is om de nieuwe straat af te maken en vervolgens door te gaan naar de volgende straat.

98
Ik vraag me ook elke keer weer af waarom ze achter een bureau toch altijd denken dat ze weer opnieuw het wiel uit moeten vinden .En begrijp al helemaal niet waarom ze het nooit toetsen aan de praktijk en dan wel in ons land.
Maar we zullen het allemaal volgende week gaan beleven. Hopelijk ontploft deze site niet, het zal wel druk worden.