Vandaag om 8 uur begonnen. De wijk recht naast mijn wijk is vrijgekomen. Van die wijk zitten 2 1/2 straat in mijn wijk. (yep 2 1/2 haha. Ik loop het even deel van de straat en mijn collega liep het oneven deel) Die wil ik sowieso wel lopen. Mogen best voorgoed bij mijn wijk komen. Ik val deze week in voor die wijk omdat de collega er plotsklaps mee gestopt is. Ik mag hem lopen totdat ze een nieuwe hebben, maar ik heb nu wel genoeg wijken dacht ik zo. Ik liep de vakantiewijk afgelopen vrijdag voor het laatst. (superhelaas, dat was echt een leuke wijk) en dus kan ik deze week die andere wijk wel doen, maar volgende week met die Ikea's? Niente, noppes! Echt niet! Dan doen ze hem zelf maar. Vandaag nog slecht weer gehad ook.Moest al zoeken naar de huisnummers en de straten en kreeg een grote plensbui op de kop met onweer als toetje toe. Maar wel heel lief dat ik in het zorgcentrum in mijn eigen wijk een heerlijke, zelfbereide kop kippensoep met broodjes aangeboden kreeg. Deze keer maar even niet geweigerd! Was heerlijk! Ik was wel bijna klaar met mijn wijk, maar alla. Hele tijd in de regen gelopen. Af en toe droog, jas uit... hoppa, begon het weer te regenen. Toch maar doorgegaan. En om kwart over 1 toen ik helemaal klaar was, toen scheen de zon!
p.s. @Geertjan, tja alsof wij er wat aan kunnen doen dat zij moeten betalen! Sommige mensen ook..