Re: blogje har099bezorgster!

121
Bezorgdagje 29/6/2012

sorteerdag dat ging echt fanasties, not!! kwam binnen zag de eerste stapel, toen de tweede stapel er naast en toen ook nog een stapel achter.. ik zuchte diep en dacht daar gaat me nachtrust.. wilde optijd naar bed gaan.
ben zeker tot half 1 bezig geweest.

half 7 de wekker vandaag. Kwart voor 7 de post van invalwijk 1 in me tas.. het was best veel dus heb moeten lopen.. duurde tot half 8 dat ik er eindelijk was..heb 2 uur lang rond gelopen daar en had me werk al netjes op de hoogte gebracht dat ik niet kwam.. ook heb ik me baas van de post gebeld...heb ze gevraagt of ze volgende week vrijdag iemand anders kennen vinden.. geen zin om weer tot half 1 bezig te zijn. De andere 2 wijken gingen wat sneller.. nou sneller? ik heb me eigen wijk slechts 3x gezien en gelukkig dat niemand vroeg waarom ik zo laat was, al vielt het me wel op dat ik nu meerdere mensen zag dan ooit! uiteraad heb ik ook hier 2 uurtjes rond gelopen. Me laatste wijk, ik had geen zin om 3x daar naar toe te fietsen dus heb alles er ingepropt en ben er vandoor gegaan.. al ergende ik me dood aan mensen die geen knipperlicht hadden als ze afsloegen of spontaan remmen!! en gelukkig duurde deze wijk niet zo lang! ik was rond 15:00 klaar.. ik was echt kapot! en me fiets mocht gelijk door naar de fietsenmaker! :) als bedankje dat die het zolang vol heeft gehouden met mij vandaag! en de rekening krijgt ik :lol:

tevens had ik een poststuk die was kapot.. het was een stevig dicht gemaakte pakket met een cdtje erin! en die cd hoorde ik letterlijk! dus heb er een melding van gemaakt en gezegt dat het niet goed voelde om hem zo te bezorgen.. ik mocht hem terug sturen :)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

122
Daarom ben ik vanmorgen juist verder gegaan met sorteren ik vertik het om mijn avondje eraan op te offeren. De chauffeur komt hier nooit bepaald vroeg dus dan weet je t wel.
Ik heb het niet af kunnen krijgen omdat ik om 2 uur paraat moest zijn en ook kapot was van 4 uur sjouwen en sjokken zonder pauzes. Morgen verder het is niet anders we hebben er een hah krant bij .
Morgen ben ik weer fit!

Re: blogje har099bezorgster!

123
maha ik werk donderdag tot half 6 en dan ben ik half 7 thuis...en ik heb zo iets van, als ik het de volgende dag verder moet doen dan ben ik gewoon de gehele dag bezig en aangezien ik smiddags moet werken op een vrijdag is dat geen optie! want ook daar kan ik niet elke vrijdag mee komen dat ik niet kan, terwijl ze me daar hard nodig hebben :$

maarja wel een beetje raar gegaan, had aan de telefoon gehoord dat het rustig zou zijn...dus eigelijk ben ik genaaid door me eigen baas :cry: en nee dat voelt niet lekker! want zij zit lekker vakantie te houden!!!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

124
@har
Zo, jij hebt het ook weer gehad.!
volgende week vrijdag is het weer de helft of nog minder.

ik vond het bezorgen wel gaan. ik was met bezorgen een uur langer bezig als normaal.
maar dat kwam omdat het vrijwel h.a.h. was.

ps.. altijd beter dan het rondje moeten fietsen/lopen
voor 8.kg en 127 poststukken.. :lol:

Re: blogje har099bezorgster!

125
Moet zeggen dat ik altijd stop voor het 8 uur journaal met sorteren, ik wil een avond punt. Omdat onze chauffeur altijd standaard laat was en soms nog is heb ik deze regel , ik heb een gezin, er moet gegeten worden etc etc.
Vrijdagochtend ga ik dan wel verder ben toch vroeg op dus....en dit werkt wel relaxter.

Re: blogje har099bezorgster!

126
bezorgdagje 3/7/2012

deze dag is niet bepaald een dag om naar terug te kijken. met een leenfiets helemaal naar gorinchem-oost gereden.. men om dat moment dacht ik echt van *ik wauw dat ik me eigen fiets had* ben weer 2 uur bezig geweest. En ik heb elke keer maar 2 oordopjes ingehad want ik had de pest erin. Toen kwam ik bij me laatste straat.. nou bij? ik kon de straat niet in omdat er 1 graafmachine in de weg stond. en geloof me die ging niet weg voor mij... dus ik me baas gebeld, het probleem uitgelegt. zeg ze, stuur maar terug.. dan ken de nieuwe bezorgen voor vrijdag hem wel meenemen.. ook weer een last van me schouder voor vrijdag! ik rijdt terug via me gewonelijke route, bleek de brug afgesloten zijn ik had er echt even de pee in! kon weer terug naar de andere kant.

half 10, in me eigen wijk, ik was zo blij! dit ging uiteraad wel wat sneller was om half 11 klaar. Maar me fiets daar was ik niet blij mee. Voelde me net een opoe met een rolator! kwam maar niet vooruit. 11 uur, naar me andere wijk in de stad. ik sta in de eerste straat en er vraagt er 1 de weg.. heb ze netjes de weg uit gelegt.. vrouw is 5 min weg en dan bedenk ik me oja ze hadden ook binnendoor gekunt :lol: oeps! in de winkel straat werd bijna aangereden door een fietser... hoor zo op een afstand hohoho! en zoeff weg was ze.. ik zat echt te denken van, ja wie rijdt er nou te hard in een steegje? in de laatste winkelstraat.. loopt naar een winkel.. het personeel zit buiten, heb ik niet in de gaten dus ik loop naar binnen, en gaat er via de andere deur weer uit :lol: die vrouw had iets duidelijker moeten wezen dan alleen glimlachen! :mrgreen:.

Me laatste straatje ging ook heel goed! tot dat ik naar huis wilde, fiets gewoon lekker, is er een auto voor mij die remt en dan weer rijdt en remt en rijdt.. ik zo rij aub gewoon door.. inneens stopt die auto ik vol op de rem en schreeuwt! Als je niet ken rijden blijf dan van de weg makker!
Het was me een dagje wel... zo lekker naar de kapper, om half 8 me diploma uitreiking en dan RUST!!!! (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

127
bezorgdag 6/7/2012

niet veel bijzonders... was meer bezig met me verjaardag dan met 4 postbakken :mrgreen: maar vind het wel leuk dat me werk dan beld of ik zin hebt in een invalwijk volgende week, dus die heb ik er mooi bij op de dinsdag! :)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

129
Bezorgdag 10/7/2012

Om half 9 begonnen met me eerste wijk, het was niet veel dus nam ik maar me tweede wijk gelijk mee!
Groeten veel mensen, maar irriteerde me ook aan de meeste! Dan zagen ze me lopen en bleven over me schouder meekijken als ik de post in de brievenbus deed. Ook moest ik iemand de weg wijzen... tja het bleek 2 straten verder te zijn... na 3x verschillend verteld te hebben hoe te rijden zij ik toch maar, loop maar met mij mee...
In de tweede wijk, geen probleem te vinden.

In me derde wijk. Ik had gistere al problemen met sorteren, laat staan om te kijken hoe ik ken lopen.
Allemaal afkortingen in de straten om gek van te worden! en google eart lag bij er gauw uit, de helft was niet te vinden.
Dus volgende dag, dan maar gaan met een plattegrond uit het jaar nul... half 12 begonnen, en dan pas half 3 klaar zijn.. Heb sommige straten 4x gezien, kwam er dan ook doodleuk achter dat de helft van de straten afgekort waren.
Baas gebeld van *help ik weet niet meer waar ik moet zoeken* ik kon letterlijk de laatste 4 straten niet vinden.
Na het belletje, kon ik ze wel weer vinden. en menn wat was ik blij dat ik klaar was. :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron