sorteerdag dat ging echt fanasties, not!! kwam binnen zag de eerste stapel, toen de tweede stapel er naast en toen ook nog een stapel achter.. ik zuchte diep en dacht daar gaat me nachtrust.. wilde optijd naar bed gaan.
ben zeker tot half 1 bezig geweest.
half 7 de wekker vandaag. Kwart voor 7 de post van invalwijk 1 in me tas.. het was best veel dus heb moeten lopen.. duurde tot half 8 dat ik er eindelijk was..heb 2 uur lang rond gelopen daar en had me werk al netjes op de hoogte gebracht dat ik niet kwam.. ook heb ik me baas van de post gebeld...heb ze gevraagt of ze volgende week vrijdag iemand anders kennen vinden.. geen zin om weer tot half 1 bezig te zijn. De andere 2 wijken gingen wat sneller.. nou sneller? ik heb me eigen wijk slechts 3x gezien en gelukkig dat niemand vroeg waarom ik zo laat was, al vielt het me wel op dat ik nu meerdere mensen zag dan ooit! uiteraad heb ik ook hier 2 uurtjes rond gelopen. Me laatste wijk, ik had geen zin om 3x daar naar toe te fietsen dus heb alles er ingepropt en ben er vandoor gegaan.. al ergende ik me dood aan mensen die geen knipperlicht hadden als ze afsloegen of spontaan remmen!! en gelukkig duurde deze wijk niet zo lang! ik was rond 15:00 klaar.. ik was echt kapot! en me fiets mocht gelijk door naar de fietsenmaker!

tevens had ik een poststuk die was kapot.. het was een stevig dicht gemaakte pakket met een cdtje erin! en die cd hoorde ik letterlijk! dus heb er een melding van gemaakt en gezegt dat het niet goed voelde om hem zo te bezorgen.. ik mocht hem terug sturen