Re: blogje har099bezorgster!

101
@slagvaardige

ik had 12 kratten ( twee wijken) en na sorteren werden het er toch wel 11.
maar veel viervoeters doosjes had ik niet... een stuk of 20 .

wel veel soortgelijke neckermannen... is dat jullie niet opgevallen ?
een of ander internationaal postorderbedrijf .. met een W...
Eci was ook Veel en Anbo en Panda...

Binnenkort de luiers weer Elisa? :lol:
a.s. dinsdag en vooral vrijdag 15 juni komt er weer zo,n grote order aan de prognoses te zien :mrgreen:

@har
We zitten op jouw blog, hoe was je dag Har :!:

102
bezorgdagje 1/6/2012

Ik kom met moeite me bed uit, was nog moe van het sorteren van gisteren... wat een stapels en wat een onnodige foutsorteringen weer...maarja wat doe je er tegen?

7 uur wakker, spierpijn en buikpijn maarja dat weerhoudt me er niet van om te werken. Weer me veelste kleine schoenen aangedaan, dom van me om me normale schoenen in dordrecht te laten. om 8 uur begonnen, wat een weertje, was bijna weer vergeten hoe warm het vorige week was :lol: Niet veel beleeft vandaag, ja me fiets was weer eens te zwaar beladen, wilde gewoon alles tegelijk meenemen, had geen zin om dubbel te rijden ofzo.
In me laatste straat, ik ben bezig, komt er een vrouw heel vrolijk *goeie morgen even me krantje halen*, ik ga ongestoord verder. De mevrouw kijkt me aan, heeft u ook post voor mij? Ik zo, nee mevrouw ik ben daar allang klaar! ik loop buiten en ik dacht menn zijn de mensen nou echt zo blind? waarom zou ik inhemelsnamen in het midden beginnen? Me post voor wijk 1 netjes weggelopen. Rijdt terug naar huis.

En ik ga beginnen met wijk 2. Mensen waren weer erg vriendelijk tegen me op het fietspad, scooter rijdt zo achter me dat ik zo iets had van, ik ken echt niet op de heggen gaan rijden...Komt in me eerste straat geen probleem, in me tweede straat, tja staat zo aldi wagen en ja hoor ik ken net bij de brievenbussen. In me derde straat, Komt er een meneer naar mij, ik kijk hem aan, en hij maar fluiten en roepen naar me. Ik loop gewoon lekker door, kom nou ik ben aan het werk.
Zegt de inneens, ik woon in die en die straat op dat nummer. En me post wordt steeds weer gestolen uit me brievenbus. Ik in gedachten van, nou dat is fijn voor u? De man was eindelijk uitgepraat, ik op een zeer serieuze manier. En u denkt dat ik, iemand van sandd de post zo in de brievenbus doet, zodat mensen het er zo uit kennen jatte? Zegt die man doodleuk, Ja, want postNL en de Regiopost die heb ik al gesproken en houdt ik ook in de gaten. Dus ik met een lachende gezicht, Dan kunt u naar Sandd bellen met u klacht. Ik weet van me zelf dat ik alle post netjes in de brievenbussen doet en ik laat ze ook nooit uitsteken en trouwens ik heb haast geen post voor u al weken niet! Dus dan moet u toch echt bij PostNL of Regiopost zijn...En een goeide dag verder Meneer. En loopt zo weg.
Komt in me eerste winkel straat, kijkt naar de winkel FEBO! Ziet er iemand uitlopen en de deur op slot draaien, ik denk neeee ik heb post van dinsdag nog in me handen. Ik achter die meneer aan rennen *meneer wacht u post!!!!* die meneer keek wel erg verrast,maar nam de post wel aan! tweede winkel straat, Ik loop naar nummer 77, ziet 4 blaadjes hangen, per 1 april gesloten! ik dacht echt van, o god dat lees ik nu pas :lol: Brievenbus werd niet meer geleegt, dan maar post meenemen en retour sturen!

Bij thuis komst. me netjes afgemeld en toen toch weer als een speer naar dordrecht. Maar ik voelde het wel in me benen! Menn wat een dag, wat was het zwaar, was letterlijk het spoor bijster.. :lol: 7 bakken post weggebracht! dat valt vies tegen als je elke week maar 4 a 3 postbakken hebt
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

103
bezorgdagje 5/6/2012

Wat een helse dag. Om 7 uur klaar wakker, half 8 even alles in me tas gooien. En dan 10 voor 8 richting me wijkje 1.
Geen mens te bekennen, kijkt wat om me heen, voelt me achterband ook weer eens. Die was tevens zondags lek gegaan en kon ik de volgende dag bij me andere werk weer laten plakken! ik moest en zal me fiets vandaag zelf weer bij hebben. Inmiddels paar straten verder, bijna aangereden door een busje... Maarja ik keek ook niet uit. Mensen waren weer heel vriendelijk tegen me :roll: De liefde bij sommige is ver te zoeken op de vroege ochtend. Iedereen had haast en duwde me bijna steeds weer weg bij de brievenbussen. En soms had ik het idee dat ik bepaalde straten niet eens had gesorteerd.
Ik was ondanks dat toch weer netjes om kwart voor 9 klaar.
Op naar me tweede wijk. Lekker aan het fietsen, bij elke fietser dacht ik toch echt mens rij me aub voorbij inplaats van in me achterband zitten te plakken. Voor de rest, de ochtendspits toch weer doorgekomen. Al moet ik zeggen elke bezorgochtend die ik heb, daar kom ik echt wel de zelfde dingen tegen. Alle lossen straatjes gedaan, op naar de winkel straatjes. Ik had het beetje gehad dat ik poststukken steeds weer mee moet terugnemen omdat de winkel gesloten is. Ne heb ik zo iets van, ik schuif het wel onder de deur door! Dan moeten ze maar voor een brievenbus zorgen hoor! En dat heb ik maar gewoon 2 straten lang gedaan! Me laatste straat kreeg ik bezoek van een gans, ik ben als de doods voor die dingen. Staat bij een brievenbus, ik kijk in me ooghoeken naar die gans en probeert zo snel mogelijk de post in de brievenbus te doen. Het was wel een lieve gans, het keekt me aan wat ik deed en liep droog weg :lol:

104
Even een tip van mij omdat ik snap dat je altijd veel gedoe heb met het verkeer in de spits.
Ik ontloop dat en begin na de spits het scheelt zoveel gedoe! Dan maar ietsje later klaar met de ronde.
Kan het niet anders, bijv als je heel veel post hebt, dan even op de tanden bijten maar ik zou als ik jou was wat later beginnen meis.

105
elisa schreef:Even een tip van mij omdat ik snap dat je altijd veel gedoe heb met het verkeer in de spits.
Ik ontloop dat en begin na de spits het scheelt zoveel gedoe! Dan maar ietsje later klaar met de ronde.
Kan het niet anders, bijv als je heel veel post hebt, dan even op de tanden bijten maar ik zou als ik jou was wat later beginnen meis.
Al zou ik dat erg graag willen iets later beginnen, maar met mijn weekplanning is dat niet haalbaar!
Tot 1 juli zit ik nog met de kranten op de dinsdag en vrijdag, moet ik smiddags ook ergens anders werken :oops:

106
bezorgdagje 8/6/2012

het was weer lekker rustig! had maar 4 bakken! Weer netjes om 08:00 begonnen. Het liep een beetje raar vandaag met de post. ik had gisteren met het sorteren 17 poststukken van 1 bedrijf apart gelegt. Dat omdat ik anders de snelweg op moet om bij dat bedrijf te komen. Dus ik vandaag eerst even me andere post gedaan, toen terug gereden voor die 17 poststukken. Ik rijdt zoals me vader gister zij. En ja hoor er stond een hek, helaas niet open! Maar wat hangt er naast, een brievenbus! Eigelijk best een beschamend moment, die brievenbus daar heb ik al 4 a 5 jaar naar staan zoeken :oops: maar ik betwijfel of die brievenbus geleegt wordt, zag de krant van dinsdag er nog in zitten. om 09:00 was ik klaar, en hup naar de volgende wijk. Het was voor de verandering lekker rustig en kon goed doorkarren.
Ik kwam op een geven moment in 1 straat, ik kreeg de vraag heb je ook post voor die straat en die nummer? ik kijk die meneer aan en ik ze gewoon heel beheerst, meneer ik ben eerst met deze straat bezig en dan kom ik pas in dat rijtje..Liep weer weg en dacht bij me zelf, jeetje wat denken ze dat ik elke straat aan post op me arm hebt liggen? zo rustig is het nou ook weer niet! :lol: in de winkelstraatjes post netjes bezorgt! echt alles ging goed, behalve dat ik me ben vergeten af te melden :oops:

107
har099bezorger schreef:bezorgdagje 8/6/2012
Ik kwam op een geven moment in 1 straat, ik kreeg de vraag heb je ook post voor die straat en die nummer?
Haha, dat had ik vanmiddag al bij het depot: 'Kunt u even kijken of er post is voor die straat nummer zoveel?' Ja hij wist wel dat dat mijn wijk niet was. Tssss zie me al graaien in al die tassen ;-)

109
bezorgdagje 12/6/2012

Werd vandaag wakker met de gedachten, ik ken vast nog wel 1 uurtje slapen? maar nee ik ging toch maar me bed uit.
Half slaapdronken me voorbereid voor het lopen. Niet veel bijzonders meegemaakt in beide wijken.
Het was dus officeel zo saai als ik weet niet wat. Werdt wel bijna voor de sokken gereden in de stad, pal bij me fiets. soms heb ik het idee dat mensen werkelijk letterlijk me fiets willen raken. :shock:
maar ondanks deze zeer saaie dag met maar 3 postbakken was het wel vermakelijk!

110
bezorgdagje 15/6/2012

Half 8, kijkt naar buiten... het druppelt... Ik loop weer weg om de postbakken te pakken (10 stuks). Ik kijk weer naar buiten, en het stortregend! :shock: tegen me zin ga ik naar buiten, tjaa nat wordt ik dan toch al! heb in 2x me eerste wijk gedaan, begon 8 uur eindigde om half 11. En dan werkelijk geen een mens tegen komen daar was ik wel erg verbaast om.. Heel veel poststukken in het plastic daar was ik wel enorm blij mee!
Me tweede wijk had maar 3 postbakken, En ja ik was wederom al erg bezopen qua nat zijn...
En ben gelukkig geen mensen tegen gekomen die zijde, goh wat zie je er toch weer nat uit.. En reken maar dat ik blij was dat ik klaar was om kwart voor 12... Ben erg benieuwt na dinsdag, het zou dan ook druk zijn! :mrgreen: