Re: blogje har099bezorgster!

462
@postgirl

die krijg ik dus 1x in de 2 maanden. als ik dus elke keer die poststukken moet stickeren, zit ik dus 1 maand zonder stickers. tenzij ik het vraagt, maarja eer dat ik de opgevraagde stickers binnen hebt, ben ik ook gauw weer 2 weken verder.

@Carla
ik ben veel van die krasdingetjes tegen gekomen, behoorlijk irritand!
ik had meer last van me vingers, maarja dat is me eigen fout.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

463
@har

ja ze zijn scherp en plakken lekker aan elkaar.
ik denk dat we die vaker gaan zien.. ik verwacht a.s. vrijdag de rest :|

elke keer voor hetzelfde adres stickeren har? welnee, voeg het bij elkaar met 1 elastiek.
1 geel memo kaartje erop met : mijn stickers zijn Weer op, deze post Wil ik Niet Meer (Y)

"vroeger kreeg je een pakket stickers.. tegenwoordig een stuk of 5 "
"vroeger kreeg je een Zak nieuwe elastieken... tegenwoordig een troep Oude :mrgreen: "

464
probleem is dus, ik krijg op verschillende sorteerdagen dus die poststukken te zien, het is niet zo dat ik ze spontaan gaat opsparen en personelijk naar reli group ga brengen met een foto waar de betreffende huisnummer heeft gestaan. :lol: al moet ik zeggen, het is verleidelijk omdat ik dus elke dag met de trein langs reli groep rijdt!

idd wat je zegt. maarja vroeger kregen we een mooi plastic zakje met nieuwe elastiekjes erin! en nu liggen ze dus los in de krat, helemaal onderaan. en met de retourstickers... ik krijg er per 2 maanden, 1 rolletje met 10 stickers erop!

465
:roll: dat is wel balen zeg..

Als ik om retoursstickers vraag, komen ze met de volgende kratten mee. Ik krijg dan een rol met 50 stickers..

Een keer was ze op het depot vergeten een rol stickers in mijn kratten te doen. Na een mail, komt de chauffeur diezelfde dag de stickers nabrengen.. :shock: Wat een service hier in Grunn...
ex Sandd Postbezorgster

467
postdagje 15-2-13

en als hekkersluiter van de bloggers! :lol:
Vandaag weer lekker aan de slag! ik had gisteren al me regenjas + vest weer als een complete jas gemaakt.
lekker warm ook! kwam buiten en het was echt dus niet koud!!! alleen ik met me slaperige kop probeert de schuurdeur dicht te doen, hij bleeft maar weigeren en toen zag ik het, de schep was met de stok er tussen gevallen,,,en dan nog heel verbaast zijn dat je zo iets dan niet hoort!

Gelukkig vielt het qua gladheid wel mee, maar heb toch voor alle zekerheden gelopen, had niet veel zin om op me muil te gaan!!! dus daar loop je met je goeie gedrag door de straten heen en maar rond kijken, zag opvallend veel katten en poezen. misschien een bijeenkomst geweest? :ugeek: ook kwam ik wederom weer bij die verzorgingshuis, en toen brak me klomp daadwerkelijk. heb wel 4x op die bel gedrukt, niemand deed open.. ja een doos ging telefonerend met de lift naar boven. ik had bijna de moed opgegeven toen er toevallig een werknemer naar de deur die klaar was met werken. wauw bijna zeggen, goh mag ik naar binnen?. maar hiel wijzelijk me mond...volgende keer hang ik het aan de deur in een plasticzakje met een briefje *het duurde te lang voor de deur geopend werd, tot de volgende keer! hoogachtend de postbezorgster!* :twisted: