postdagje 15-2-13
en als hekkersluiter van de bloggers!
Vandaag weer lekker aan de slag! ik had gisteren al me regenjas + vest weer als een complete jas gemaakt.
lekker warm ook! kwam buiten en het was echt dus niet koud!!! alleen ik met me slaperige kop probeert de schuurdeur dicht te doen, hij bleeft maar weigeren en toen zag ik het, de schep was met de stok er tussen gevallen,,,en dan nog heel verbaast zijn dat je zo iets dan niet hoort!
Gelukkig vielt het qua gladheid wel mee, maar heb toch voor alle zekerheden gelopen, had niet veel zin om op me muil te gaan!!! dus daar loop je met je goeie gedrag door de straten heen en maar rond kijken, zag opvallend veel katten en poezen. misschien een bijeenkomst geweest?

ook kwam ik wederom weer bij die verzorgingshuis, en toen brak me klomp daadwerkelijk. heb wel 4x op die bel gedrukt, niemand deed open.. ja een doos ging telefonerend met de lift naar boven. ik had bijna de moed opgegeven toen er toevallig een werknemer naar de deur die klaar was met werken. wauw bijna zeggen, goh mag ik naar binnen?. maar hiel wijzelijk me mond...volgende keer hang ik het aan de deur in een plasticzakje met een briefje *het duurde te lang voor de deur geopend werd, tot de volgende keer! hoogachtend de postbezorgster!*

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!